{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
595 visninger | Oprettet:

Han vil ikk spise ?! {{forumTopicSubject}}

Baloo vil ikk spise sin aftensmad.. Vi har gået fra eukanupa (staves?) til Olivers da min mor sys vi skulle prøve.. Det har gået fint med det da vi blande begge foder arter for at vænne ham til det.. Men nu efter han kun har fået Olivers spiser han ikk op, der har ligget lidt tilbage.. Og her til aften har han overhovedet ikk spist.. vi giver ham lidt vand i maden, olie og hvidløg..
Hva kan der være i vejen med ham ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Han vil ikk spise ?!
  • #1   18. dec 2007 Hvis han trives på det mad han fik før... så hvorfor skifte.... giv ham dog det "gamle" igen.... :O)

• #2   18. dec 2007 *NITTIB* * MOPS & CAVALIER* fan *

Min mor sys han skal have Olivers fordi hun for procenter , og fordi det åbenbart er noget godt mad..

Men har li givet ham noget af olivers uden noget som helst i , og det vil han gerne spise..... det er første gang siden han fik olie og hvidløg i han ikk har ville røre det

• #3   18. dec 2007 Kan det være at han er blevet træt af hvidløg og olie? Det kan godt bliver voldsomt at spise i længden

Og hvis det bare er en enkelt gang sker der intet ved det - men du risikerer at gøre ham kræsen hvis du tilbyder ham en masse lækkert i maden, når han nægter at spise. Men begynder han at tabe sig bør der gøres noget ved problemet

• #4   18. dec 2007 Stina&Freya .

Det er jo første gang i aften han slet ikk har ville røre maden

• #5   18. dec 2007 hejsa vi bruger os olivers og jeg ve at de siger hunden kan spise noget mindre i starten pga det skulle mætte en del fordi det er noget godt foder ..min malli pige gik os fra eukanuba til olivers og ville heller ikk røre det i starten men nu guffer hun løs hehe .. prøv at give ham lidt tid tillige at vende sig til det smiley

Kommentér på:
Han vil ikk spise ?!

Annonce