{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
778 visninger | Oprettet:

hva skal vi med bedømmelserne????? {{forumTopicSubject}}

Hej Alle....

Så lige tråden fra Cecilie, hvor hun vil slette sin hund herinde pga. manglende bedømmelser..... og så tænker jeg... helt ærlig de der latterlige bedømmelser.... skal vi ikke bare droppe dem??? personligt finder jeg dem total latterlige, for jeg er ligeglad med om andre finder mine hunde pæne (Jeg VED at mine hunde er de smukkeste i verden) og det ved i også at jeres er ikk???
Er det virkelig så vigtigt om andre falder i svime over jeres ynglinge????
Jeg giver andre point når de giver mig.... men det er mere for ikke at lave ballade og gøre folk skuffede, for det er af en eller anden grund MEGET vigtigt med de bedømmelser herinde????
Nej jeg finder det langt vigtigere at få en sød eller positiv kommentar for noget jeg har skrevet, eller på et godt billede.....
det jeg er herinde for, er at kunne sludre med andre "hundetosser" om forskellige emner.... eller få råd og vejledning.... et godt tip om træf og arrengamenter... elller fælles hundegåture......

Lykke


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Rengøring af 187 kvm hus 1.300 kr.
  • VVS nu og her opgave 2.000 kr.
  • Græsslåning 250 kr.
  • ukrudt i forbed, små brosten op, fiberdug på linien af brosten og nedlægning af sten igen 1.170 kr.
  • hækklipning 205 kr.
  • Opgravning og bortkørsel af buskbom og laurbærbuske i bed i forhave. 10.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hva skal vi med bedømmelserne?????
Kommentér på:
hva skal vi med bedømmelserne?????

Annonce