{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
480 visninger | Oprettet:

Hundesvømning. {{forumTopicSubject}}

Jeg har idag været til svømning med Lotus for første gang. Hun har svømmet masser af gange før, både ved stranden herhjemme, i søerne i Hedeland og i søerne i Sverige, men jeg har et problem. Hun vil ikke op af vandet igen!! Så derfor tør jeg ikke tage til stranden med hende her i vintermånederne. Hun er en utrolig god svømmer, men jeg kan ikke forsvare at lade hende svømme når det er så koldt på denne tid. Hun kan snildt svømme i op til 1 time. Normalt er hun ret lydig, men når hun kommer i vandet, får hun MEGET dårlig hørelse.....*GG*.
Så har jeg fundet en hestesvømmehal, hvor hun kan få styret sine lyster:-)) Så jeg aftalte med nogle andre (bl.a. Lotus`kuldsøster) at vi skulle mødes med vores hunde i denne hestesvømmehal, som vi havde booket i en time. Vi havde 4 hunde med og vi "smed" dem alle 4 i vandet på en gang. HOLD da op, hvor de hyggede sig:-)) Og et skønt syn med 4 pragtfulde, sorte labtæver i vandet:-)). Lotus svømmede i 25 minutter, så skulle hun lige ud af døren og tisse og SÅ i vandet igen:-)) Ialt svømmede hun 45 minutter, hvorefter vi fik lokket hende op. Men hun var BESTEMT ikke glad for at hun ikke måtte komme i mere!!
Nå, men det korte af det lange er at jeg spurgte ejeren af denne hestesvømmehal om jeg måtte "offentliggøre" at man også er velkommen til at bruge hallen til hunde. Og det var jeg velkommen til:-))
I kan selv ringe til ejeren, Lisbeth og høre om alle de ting, der falder jer ind. Jeg lovede dog også at sige at Lisbeth har ingen forstand på hunde, så det er KUN til personer der ved, hvad de har med at gøre!!!! Det kan ikke bruges til genoptræning af operationer og lignende, da det kræver uddannet personale. Vi bruger det udelukkende til at vores hunde kan få brugt en masse muskler på en god og skånsom måde og fordi vi kan se at de NYDER det:-)). Det koster 50,- pr. hund for ½ time:-))

Her er hjemmesiden, så I kan se hvad jeg mener og hvem I skal henvende jer til:

http://www.hestivand.nu/

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skydedøre til IKEA skab + Diverse 849 kr.
  • gulvafhøvling 6.500 kr.
  • Flytterengøring af 54 kvm, 2 værelses lejlighed 1.500 kr.
  • Utæt rør under køkkenvask 1.350 kr.
  • Handyman to build a bed and drawer 540 kr.
  • Afmontering af kompresser på luft til vand system. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hundesvømning.
Kommentér på:
Hundesvømning.

Annonce