{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
437 visninger | Oprettet:

mad aggration {{forumTopicSubject}}

lille coco er blevet meget slem til at ryge i flæsket på andre hunde hvis hun har mad eller ben i munden.. der er ikke noget når vi tager det fra hende, for det var vi lidt skeptiske for, men der er intet, der dele hun med glæde..

nogen der ved hvordan man træner det væk..
eller bare nogen ideer til hvordan man kunne gøre..

skal lige siges at det ikke kun er når vi selv har besøg af andre hunde, men det er også hvis vi selv er på besøg...

ved ikke hvorfor hun gør det, om det er fordi hun måske har været øverst i hirakiet i hendes kuld, eller hvad det kan være kommet af...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  mad aggration
  • #1   24. dec 2007 Det er ikke unormalt at hunde ikke vil dele mad/ben med andre hunde....
    Tror det vil være svært at træne væk. Flyt hendes mad7ben når andre er på besøg og sørg for at det bliver flyttet der, hvor i er på besøg.


  • #2   24. dec 2007 Det er ganske normalt at hunden har lov (overfor andre hunde) at beholde sin mad, hvis først den har fået fat i det. I naturen drejer det sig om overlevelse. Ikke engang en ledende hund i en flok må tage mad fra en lavere rangerende hund......så jeg synes blot du skal sørge for at din hund har fred og ro når den spiser.
    Hold andre hunde fra den.....


  • #3   24. dec 2007 Lise B
    det er helt naturligt at hunde beskytter deres mad for andre hunde, hvis de levede som vildhunde ude i naturen ville de jo være døde af sult, hvis alle de andre individer i gruppen bare kunne stadse hen og tage deres mad.


  • #4   24. dec 2007 har bare ikke oplevet det før..
    i sidste weekend var vi på besøg hos en irsk setter, som sad i sin kurv hvor der så lå en stump ben i kurven, det så coco så og snuppede det, med en ordentlig omgang "råben"


  • #5   24. dec 2007 ....Som du selv skriver...

    Bulldoggens lov om ejerskab

    Hvis jeg synes om den, er det min.
    Hvis jeg har den i munden, er det min.
    Hvis jeg kan ta' den fra dig, så er det min.
    Hvis jeg havde den for lidt siden, så er det min.
    Hvis det er min, må det aldrig se ud, som om det er din.
    Hvis jeg bider den i stykker, er alle stumperne mine.
    Hvis den ser ud omtrent som min, så er det min.
    Hvis jeg så den først, så er det min.
    Hvis du leger med den og lægger den fra dig, bliver det automatisk min.
    Hvis den bliver ødelagt, så var det ikke min fejl, og så er den naturligvis DIN.


  • #6   24. dec 2007 Alex:
    *LOOL*........Den passer vist på mange hunde...Hvor ER den sød:-))


  • #7   24. dec 2007 Kan ikke se hvorfor det skal trænes væk. Her bliver det accepteret så længe det kun er hundene i mellem.



  • #8   24. dec 2007 Selføllig er hunden foderbeskytter, men hunden skal ikke være foderbeskytter over for dig..

    Selføllige hvis hunden er vant til at være alen sammen med dig, og der kommer en anden på besøg, så skal den heller ikke del med den anden..



  • #9   24. dec 2007 Alex N

    ja det kan jeg vist genkende.


  • #10   25. dec 2007 jeg ved heller ikke om det skal trænes væk, og agrasionen er un over for andre hunde... jeg kan pille det ud af munden på hende igen hvis det er det jeg skulle få lyst til..
    så det er ikke nogen problem over for mennesker..

    det lyder som om det er en meget velkendt ting, så kan da godt være jeg bare lader det være som det er..


Kommentér på:
mad aggration

Annonce