{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.041 visninger | Oprettet:

Hvis han hunden strejfer.. {{forumTopicSubject}}

Godformiddag.

Mig og min mor har den ide at vores hunde skal have hvalpe sammen når de begge er gamle nok.

Men så kommer det store spørgsmål, begynder bølle så for alvor at strejfe for at for en tæve i løbe tid ? eller ændre det sig ikk fordi han får lov til at lave hvalpe, jeg mener det ligger vel til hanhunden at lede efter en tæve, men bliver det værre af at han så får lov til at gøre det med min mors tæve? :s

for nogen mener at når han først hat prøvet det så vil han igen og igen og igen, men det vil han sådan set os nu, men det er jo noget skidt hvis det bliver værre smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvis han hunden strejfer..
  • #1   26. dec 2007 Lige en ting mere, ville det, hvis det blev nødvendigt efter han havde fået lov til at lave et kuld med min mors hund hjælpe at kasterere ham ? eller er det for sent når han først har prøvet det ?

  • #2   26. dec 2007 En hanhunds instinkt er at finde en tæve.....HVis han IKKE er kastreret.....Det ændrer sig ikke fordi han får lov en enkelt gang eller flere...

    Er han kastreret fratager det ham trangen...
    Sådan virkede det for Viggo i hvert fald...
    Det der er synd er, hvis han IKKE får lov, og stadig er fuldt ud hanhund....Det virker frustrerende for hunden, og skal han ikke lave hvalpe synes jeg det er synd....og altså bedre at kastrere ham..


  • #3   26. dec 2007 Karin mener du, at det er synd for alle hanhunde, der ikke kastrerede?

    Du milde spektakel, ja det kan jeg ihvertfald erklære mig fuldstændig uenig i.....


Kommentér på:
Hvis han hunden strejfer..

Annonce