{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
153 visninger | Oprettet:

Dyrlægevalg {{forumTopicSubject}}

Jeg har et (ok lillebitte) dilemma.

Siden jeg flyttede ned sydpå, har jeg brugt en lokal klink, som jeg har været ganske tilfreds med. De har været gode og fleksible, når der har været brug for det, og har adskillige specialer repræsenteret.
Jeg har primært været ved én af de kvindelige dyrlæger, som er SÅ sød, og hundene er virkelig glade for hende.

Og nu til dilemmaet. Den søde dyrlæge er gået over og blevet selvstændig - og ikke kun selvstændig, men udkørende - og jeg kan simpelthen ikke afveje, om jeg skal holde fast i hende, eller holde fast i klinikken?

Hvad ville I gøre?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af nyt køkkenarmatur 600 kr.
  • Hækklipning + fjern hækaffald 700 kr.
  • Opsætning af 6 lamper 900 kr.
  • Væghængt toilet løber efter skyl 950 kr.
  • reperstion af 3 stik kontakter der sidder løst 1.500 kr.
  • Ny startsnor på græsslåmaskine 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dyrlægevalg
  • CM
    CM Tilmeldt:
    sep 2020

Følgere: 30 Emner: 50 Svar: 913
    #1   i dag kl. 12:45 Jeg ville holde fast i begge smiley En udekørende dyrlæge kan ikke tilbyde alt, så jeg ville bruge det, hun udbød og det andet på klinikken. Bare spil med åbne kort smiley

Jeg tænker Haslev Dyreklinik ? Hvis det er rigtigt, så ved de at jeg fast bruger Rude Dyreklinik, men alt hvad der har med øjnene, at gøre bruger jeg Haslev og har en af de andre hunde brug for et dyrlægebesøg, så tager jeg dem med til haslev (Giver det mening ? Svært at formulere).

Begge dyrlæge klinikker har det helt fint med det, der ødelægges ikke relationer (De henviser så også til hinanden).

----------

Jeg har tidligere i opstarten af mit bekendtskab med Rude også gjort brug af Gimlinge. En af indehaverne sagde på et tidspunkt om, at hundene også kom på Rude; Det er noget rod med brug af flere dyrlæger og så blev de valgt fra smiley

• #2   i dag kl. 12:53 Tak for dine erfaringer CM. Det er også den løsning, jeg ville foretrække smiley

Kommentér på:
Dyrlægevalg

Annonce