{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Klipning af hæk 3.500 kr.
  • Samme som sidst 450 kr.
  • Samme som sidst 450 kr.
  • Bortskaffelse af fliser og sten 1.860 kr.
  • Træfældning 2.100 kr.
  • Havearbejde 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  dyrlægevalg?
  • #2   21. aug 2012 Dyrlægerne City syd i Aalborg er rigtigt gode, dem er jeg rigtigt glad for:) De er alle sammen så gode ved dyrene og har indtil videre aldrig haft en dårlig oplevelse med dem. Min hund elsker at komme der for det betyder ros og klappen og masser af godbidder:) Jeg vil så modsat sige at dyrlægerne i gistrup kommer jeg aldrig mere til. Har kun været der en gang, og hvis ikke det var fordi at det var så vigtigt at hun blev behandlet nu er her ( det var en søndag aften, og jeg var bange for hun havde livmoderbetændelse ) så var jeg kørt til en anden dyrlæge med det samme. En mere hårdhændet behandling skal man lede længe efter, jeg forstår stadig ikke at hun ikke bed ham, det havde jeg gjort hvis det var mig. Jeg var så chokeret at jeg vrælede hele vejen hjem, og efterfølgende så har jeg altid kørt til Sindal med hende hvis det har været weekend og dem i City syd ikke har haft vagt.
    Håber det kunne hjælpe lidt:)

• Line K
    Line K Tilmeldt:
    jan 2011

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 17
    #3   21. aug 2012 jeg har indtil videre også hørt rigtig godt om city syd, så det vil jeg da prøve smiley tak for hjælpen smiley

• #5   21. aug 2012 Heidi M: Jeg har faktisk efterfølgende også kun hørt folk være tilfredse med Gistrup, og har også snakket med mine dyrlæger i City syd om det og de kunne heller ikk forstå det. Jeg havde på fornemmelsen da jeg var der at ham dyrlægen var bange for hende, og derfor optrådte meget voldsomt. Det var simpelhen så frygteligt, da han skulle have hende op og ned fra bordet, der var jeg oprigtigt bange for hun ville komme til skade så hårdt gjorde han det. Jeg ville bestemt godt kunne forstå hvis hun havde udviklet dyrlægeskræk efter den gang. Det har hun så heldigvis ikke:)

• #7   21. aug 2012 Dyrlæge Dalsgaard i Hjallerup var jeg meget glad for!

Kommentér på:
dyrlægevalg?

Annonce