{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp?beskrivelse af engelsk setter??
  • #1   29. dec 2007 ej nu havde jeg lige skrevet den lange roman i den anden tråd smiley nåh prøver igen

• #2   29. dec 2007 vores irske setter fungerede fint som familiehund uden at blive brugt til jagt. Den var lidt svær at opdrage, men også min mors og fars første hund. De sendte den ned til ind som hedder englyst som stadig er der i dag som bor oppe ved kalundborg, og efter der var den total lydig hund.
    Min dyrlæge har engelsk setter og fungerer fint som familiehund også smiley Jeg har kun gode erfaringeer med dem som familiehund. De skal bare lige have lov til at rase af engang imellem

• #3   29. dec 2007 gå på biblioteket og lån bøger - men husk det er en jagthund og har derfor specielle behov. Den kan godt fungere som familiehund, hvis man tager højde for de mange generationer af avlsarbejde der har specialiceret denne race til det den nu kan og som sidder dybt i den. Dermed ike sagt at den skal på jagt, men der skal aktiveres - meget og hver dag

• #4   29. dec 2007 hvordan er det i forhold til lydighet? er interesseret i at have en lydig hund jeg kan lade løbe løs og komme tilbage når jeg kalder..

• #5   29. dec 2007 det tror jeg godt kan være lidt svært, men der er sikker en del der kan, men man kan bare ikke være sikker - kender mange med jagthunde, hvor de taler for døve øre, hvis hunde få færten af noget vildt

• #6   29. dec 2007 du kan evt ringe til ham englyst og tage en snak med ham om racen. han har trods alt haft med den at gøre i mange år smiley vores fik de i 83 eller sådan noget

• #7   29. dec 2007 så må jeg spørge hvem englyst er?
    når jeg siger familihund er det fordi jeg ikke kommer til at drive jagt, men ved at den kræver meget aktivitet, og er indstilt på det ved at anskaffe en hund, jeg er oppvokst i norge og elsker være ude. derfor ville en hund af denne race måske være aktuelt.

• #8   29. dec 2007 kender i til langhåret hømsehund?

• #9   29. dec 2007 Hej jeg vil gerne have lov at tage en snak med dig imorgen enten over pb eller via tlf... Kig gerne min profil først og min hjemmeside www.woekks.dk ved godt det ikke er Engelske setter men Gordonen jeg har (Gordonen er den roligste og "mindst" jagt ivrige af setterne)

• #10   29. dec 2007 det er en som opdrætter settere og driver et pensionat. Du kan søge det på google

• #11   29. dec 2007 hei! tak så meget fordi du skriver selv om det er gordon setter, vi har ikke bestemt os, da vi gerne vil have den race der passer bedst til det vi kan tilbyde og ønsker. ja vil gerne snakkes/skrives i morgen.

• #12   29. dec 2007 jeg kan også tilslutte mig at gordonen er mere rolig end de andre setter - så det vil ikke være et dumt valg, hvis du ellers kan opfylde det krav den jo stadig har. Synes også at den er smuk og så er den ikke blevet avlet så pelsrig, som mange af de engelske setter er, fordi de er en yndet udstillingshund

• #13   29. dec 2007 undskyld, jeg er vist træt - det er den irske setter der er avlet meget pelsrig - sorry

• #14   29. dec 2007 hej! det gør ikke noget, jeg stusset lige på det. hehe. men tak for hjælp. Det tager tid at finde den rette race, vi har kikket og tænkt nogle måneder, lånt en masse bøger til at starte med. har ikke læst så meget om disse jagthunde da jeg først fik øjne op for en i Norge nå i jula.

• #15   29. dec 2007 ok - jeg tjekker lige mine racebøger og er fluks tilbage

• #16   29. dec 2007 i følge mine bøger. er gordon den mest rolige og den du nemmesk vil kunne lære at løbe fri - den engelske kræver tidlig og vedholdende opdragelse at lære at færdes fri
    ingen af den egner sig som udelukkenden selvskabshunde - gordon er mere reserveret og ikke en førstegangshund - den engelse er mere omgængelig overfor fremmed mennesker og hunde
    den engelske er mere børnevenlig

husk at dette er taget fra en bog - tal med nogel opdræter - det kan variere alt efter hvilke linier hunden er efter

• #17   29. dec 2007 tak for hjælp:)

• #18   29. dec 2007 Platugel: enig med de flest ting du skriver men det passer ikke at den er mere reservered og ikke egner sig til førstegange hunde ejere... JEG vil til en hver tid Agumenter for en GORDON frem for en af de andre SETTER som førstegangehund!!!

Passer heller ikke den er mindre omgængelig eller mindre børnevenlig!!!! Den Engelske kan til tider være mere "agrasiv" over for børn end både den irske og Gordon!!!

Kommentér på:
hjælp?beskrivelse af engelsk setter??

Annonce