{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Utæt vandrør skal skiftes 2.400 kr.
  • Opsætning af loftlampe 600 kr.
  • Trække forlængerledning til TV. 1.000 kr.
  • Vand der kommer på gulv fra køkkenvask 750 kr.
  • Fjernelse af 2 faste installationer i nedsænket loft 1.480 kr.
  • Toilet der løber 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sagen om Lucy, “ulovlig” gadehund
  • #1   i dag kl. 07:14 Jeg tænker at man må sætte sig ind i loven, før man køber en hund. Præcis ligesom man gør, før man tager kørekort, køber hus og tager andre store beslutninger i sit liv.
    Man skal have levet under en sten for ikke at kende forbudslisten og risikoen for at få konfiskeret en ulovlig race.

Jeg drømmer om, at man en dag dna-tester alle hvalpe, for så har vi et langt bedre beslutningsgrundlag fra start. Vi vil kende race/blanding, risikoen/forekomsten af racerelevante sygdomme, farver osv. Vi kan langt bedre vælge rigtigt fra start, og undgå rigtigt mange trælse overraskelser senere i livet.
    Muligheden er der. Det kræver noget så simpelt som et svab i kinden. Alligevel er der næsten ingen, der gør det.

• #2   2 timer siden @Malene, ikke at forglemme at avl bør begrænses til kompetente personer der ved hvad de gør så ikke alle og enhver kan avle hvalpe.. eller en eller anden form for "kørekort" godkendelse inden Fido og Fie parres...

• #3   2 timer siden Jeg tænker at det er enormt tydeligt at det ikke er en schæfer/labrador, de siger jo også selv at det er en blanding af en blanding. Så det er ikke ret gennemtænkt at tage en hund med det udseende med hjem. Man kan være uenig omkring hundeloven og synes den er helt forkert. Men at satse sin/en hund på forstår jeg ikke.
    Tør næsten ikke kommentere med den mening på fb. Alle synes bare hundeloven er dåååm og det er en sød og dejlig hund (hvilket det sikkert også er)

Kommentér på:
Sagen om Lucy, “ulovlig” gadehund

Annonce