{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
18.437 visninger | Oprettet:

Baldrian {{forumTopicSubject}}

Jeg vil varmt anbefale at bruge baldrian til nervøse hunde.

Thea er meget bange for fyrværkeri. Jeg har ikke før prøvet at give hende noget, men sidste år blev hun så bange at hun gik i kramper, så i år vil jeg give hende piller.
Jeg var ved dyrlægen og hente stesolid og noget muskelafslappende. I lørdags prøvede jeg så at give hende lidt, for at se hvordan det virkede, før det går løs mandag. Desværre fik hun vejrtrækningsproblemer og hun hev efter vejret hele natten. Jeg talte med dyrlægen og hun sagde at det er pga det bid hun fik i struben som lille. Når musklerne i halsen slapper af pga medicinen, går det galt.
Jeg fik nogle andre piller, men kun nok til mandag aften.

I går aftes blev der skudt 2 raketter af herude og så kastede Thea op af angst. Jeg måtte sidde med hende hele aftenen og noget af natten.
Så i dag tog jeg i matas og købte baldrian dråber. Jeg gav hende 10 dråber i morges og 10 igen her til aften. Nu skyder de af igen, men Thea ligger bare på at tæpppe ved mine fødder og sover.

Jeg er overrasket over hvor godt det virker.
Jeg kan godt lide at hun bliver afslappet uden at blive helt bedøvet. Hun er vågen nok til både at spise og komme ud og tisse.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Baldrian
Kommentér på:
Baldrian

Annonce