{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Baldrian
  • #1   25. sep 2012 Hvordan kan det være du vil give baldrian?

  • #2   25. sep 2012 Baldrian

    Læge-Baldrian, 60 kapsler á 300 mg
    Læge-Baldrian har siden romertiden har været anvendt medicinsk. Den har fra naturens side en meget speciel og stærk lugt i tørret tilstand.
    Beroligende: Læge-Baldrian virker beroligende ved at påvirke nerveaktiviteten og dermed reducere mental overaktivitet samt nervøs pirrelighed. Den er et virksomt middel mod angst og stress.
    Afslappende: Planten har en afslappende virkning på overspændte muskler og er derfor nyttig ved gener som spændinger.

    Baldrian et meget effektivt middel. Ud over at hjælpe med at falde i søvn så viser forskningen også at den forbedrer søvnkvaliteten og sænker blodtrykket.
    Anden brug: Planten benyttes med stor succes i forbindelse med nervøsitet.

    hund: 1 kapsl pr 10 kg hund op til tre gange dagligt, som en del af en behandlingsperiode
    Indhold: Læge-Baldrian (Valeriana officinalis), vegetabilsk kapsel
    Nøgleord: Angst, Hjertebanken, Hovedpine, Hyperaktivitet, Menstruationssmerter, Nervøsitet, PMS, Stress, Søvnløshed, Migræne, Hvileløshed


    Kilde: Hund med glæde.


  • #3   25. sep 2012 Fordi han er blevet stresset i forbindelse med flytning og har derved fået alene hjemme problemer .. Naboens tæve er lige ledes i løbetid og har fået anbefalet baldrian i forbindelse med at vi LANGSOMT træner alene hjemme igen smiley

  • #4   25. sep 2012 jeg ville give ham 1 tablet dagligt og i første omgang se hvordan han reagerer - nogle bliver nemlig trætte andre hyper - bruger det til min hanhund en gang i mellem og han bliver træt ....

  • #5   25. sep 2012 Har startet med 1 tablet her til aften for at se reaktionen, håber da ik han bliver hyper hehe smiley Ej jeg håber han vil tage tingene lidt mere i stiv pote med baldrian men nu må vi se smiley

Kommentér på:
Baldrian

Annonce