{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
854 visninger | Oprettet:

Sagt hos dyrlægen {{forumTopicSubject}}

fandt lige det her.. var flad af grin - så det skulle da selvfølgelig liiige herind på siden smiley

UPS! Sagt hos dyrlægen

Et medicinalfirma har netop leveret årets "sludderhæfte" med pudsige bemærkninger - hørt rundt omkring på dyreklinikker i DK. Her er et par af dem venligst udlånt af Jytte Lind

1. "Dyrlægen har været her hjemme til vores hund, men det er den kommet sig over"

2. "Jeg fodrer min diegivende tæve med Eukanuba lager bred junior"

3. Stolt Schæferejer: " ja, for vi er glade for at den ikke har hoftedysenteri

4. Bekymret klient: "Min hund er begyndt at tisse indvendigt"

5. Klient: "Den har sådan en opspulet bug"

6. Klient: "Og hunden er glubrende sulten " (er der mon lyd på?)

7. "Sig mig lige, hvad er det for noget spaghetti eller pasta man kan give mod orm?"

8. Klient: "Min gamle hund har hoftedynasti"

9. "Nogle hunde er mere DISPONIBLE end andre"

10. "Min hund er så tyk at den ikke kan slikke sig selv bagi - så det har jeg altid måtte gøre for den"

11. Klient: "Har I det der nyresvækket mad?"

12. "Vi har ingen lopper, for jeg pulveriserede hunden i går.... Ledsager: - og jeg pulvede også min"

13. "Jeg vil gerne have en af de der disketter i min hund"

14. "Jeg vil gerne have min hund destilleret"

15. Klient: "Jeg vil gerne have min hund ørevaccineret
Dyrlægen: Øh jo....."

16. Klient: "Har I det der loppemiddel ON-LINE?"

17. "Min hund mister hele tiden overbalancen"

18. Klient: "Jeg skal have noget af det foder der forebygger tandsten i urinvejene"

19. Klient: "Min hund skal have fjernet kantsten"

20. Under aflivning: "HULK HULK HULK ....og dagen efter ved betaling "er den stadig død?"

21. " Hunden har skam fastet siden i går, der har kun stået vand ...og så noget hundeknas, vi har jo 4 andre der skal have noget
Hvad siger I så??? :o)


22. "Den har sådan nogle smerter at den smider sig ned foran mine fødder" (Halthed hos hund)

23. "Jeg har lige et forespørgsmål"

24. "Altså. hun er frisk nok, men hun er købt sådan lidt apropos"

25. Klient med hvalp: "Vil I gerne undersøge den grundigt, for den har det ikke helt godt og det er synd hvis den skal blive ved med sådan at skalte og valte"

26. Klient:" Min hund er rolig denne gang, for den har fået 2 fænomenal"

27. Klient efter hunds vaccination: "Nå, så får vi måske en reprimande om 1 år?"
Dyrlægen: " Æh - ja..."

28. Vet.sygepl: "Det kan måske være noget hormonelt"
Klient: " Hvad er det?"
Vet.sygepl: "Et problem med hormonerne"
Klient: "Jamen den får dyrlægens foder. Den har også engang været indlagt på Rødovre med BLÆRESTENSBETÆNDELSE

29. "Det er fuldstændig ligegyldigt om jeg kan betale eller ej - det skal bare laves"

30. "Den er IKKE for tyk - det er bare benene der er for korte"

31. "Min hund hyperveniterer"

32. "Peter har lige lovet at rense dens tænder med laser, nu når den alligevel er bedøvet"

33. "Den er blevet slinger på bagbenene af fænomenal"

34. "Kan jeg købe noget vandafskyende vat"

35. "-men nu er den begyndt at bløde, så det må have været en løbetid der ikke kunne komme ud"

36. "Adressen skal ændres, for jeg har nemlig overtaget hunden, jeg er nemlig min søns far"

37. "Jeg vil gerne have taget et røntgenbillede af min hund, fordi den har fået taget en blodprop og nyrerne fungere ikke så godt. Så hvor meget koster det at få taget et billede af bihulen eller bihulen."

38. "Må jeg give min hund det beroligende medicin jeg har, som hedder plesticid"

39. "Din hund er meget tyk" - "Ja - den er lidt kraftig, men den har set sådan ud siden den blev voksen og nu er den 8 år"

40. "Dav - jeg har en hund der har fået 2 tæver. Kan I hjælpe med at få dem ud?" (tæger)

41. Klient: " ja, for der er kommunister i røven på hende!" (= løbetid)

42. Jeg ved snart ikke...jeg er i syv vildrede.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sagt hos dyrlægen
Kommentér på:
Sagt hos dyrlægen

Annonce