{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
247 visninger | Oprettet:

Vi snik-snakker videre i tråd nr. 9 {{forumTopicSubject}}

Så røg 8´eren over på to sider, og det plejer være et ufravigeligt tegn på, at det er tid til at oprette en ny tråd til stort og småt.

Herfra kommer der noget temmeligt småt - som alligevel føles RET stort smiley

Der er nok ingen, der er i tvivl om, at en husky-pels kan være forholdsvis udfordrene at holde pæn, og jeg indrømmer blankt, at jeg altid har været små-hysterisk med mine, for det er virkelig én af de racer, der kan komme til at se lurvede ud på et par dage, hvis man ikke konstant er på forkant med deres fældning.

Samtidig er det de færreste huskyer (efter min erfaring) der ligefrem elsker de 5+ timers nørde-striglning med kam pr. uge i højsæsonen. (Luf gjorde... han smed sig gerne på siden eller ryggen i timevis, men han var også helt unik)

MEN i dag har jeg ordnet Sheena i bund. Et godt bad, hvor man virkelig får gnubbet og skrubbet, så mest mulig pels kommer af allerede der. Én time med tørredækken derefter, og afslutningsvis ca en halv time med blower og karte. Og VUPTI så blev hun gennemført smuk igen, uden jeg skulle udfordre hendes tålmodighed konstant henover et par uger smiley

Derudover så jeg en SÆL i går... Den lå og hyggede sig på en klippeblok i Præstø Fjord.
Jeg har aldrig set en sæl ude i naturen før smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rør under køkkenvask 1.000 kr.
  • Ophængning af lamper 800 kr.
  • Installation af Opvaskemaskine 1.300 kr.
  • Afhentning af nøgle og køre en til nøgleboks 600 kr.
  • VVS-installatører 700 kr.
  • stramme køkkenarmatur 1.880 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vi snik-snakker videre i tråd nr. 9
Kommentér på:
Vi snik-snakker videre i tråd nr. 9

Annonce