Vi snik-snakker videre i tråd nr. 9 {{forumTopicSubject}}
Så røg 8´eren over på to sider, og det plejer være et ufravigeligt tegn på, at det er tid til at oprette en ny tråd til stort og småt.
Herfra kommer der noget temmeligt småt - som alligevel føles RET stort
Der er nok ingen, der er i tvivl om, at en husky-pels kan være forholdsvis udfordrene at holde pæn, og jeg indrømmer blankt, at jeg altid har været små-hysterisk med mine, for det er virkelig én af de racer, der kan komme til at se lurvede ud på et par dage, hvis man ikke konstant er på forkant med deres fældning.
Samtidig er det de færreste huskyer (efter min erfaring) der ligefrem elsker de 5+ timers nørde-striglning med kam pr. uge i højsæsonen. (Luf gjorde... han smed sig gerne på siden eller ryggen i timevis, men han var også helt unik)
MEN i dag har jeg ordnet Sheena i bund. Et godt bad, hvor man virkelig får gnubbet og skrubbet, så mest mulig pels kommer af allerede der. Én time med tørredækken derefter, og afslutningsvis ca en halv time med blower og karte. Og VUPTI så blev hun gennemført smuk igen, uden jeg skulle udfordre hendes tålmodighed konstant henover et par uger
Derudover så jeg en SÆL i går... Den lå og hyggede sig på en klippeblok i Præstø Fjord.
Jeg har aldrig set en sæl ude i naturen før
jul 2012
Følger: 21 Følgere: 1463 Hunde: 1 Annoncer: 1 Emner: 47 Svar: 8.574
aug 2026
Svar: 5
okt 2023
Følgere: 149 Emner: 36 Svar: 4.857
Det lyder til at være et reeeet stort arbejde, Karina
Mine dage er pt belastende
Min PC brød sammen forleden, og det er noget i nærheden af KATASTROFE, hvis indholdet ikke kan reddes. At jeg ikke lige har pengene til reparation, redning og måske en ny computer gør ikke panikfølelsen mindre.
Jeg må virkelig bede til nogle guder og hidkalde nogle engle - og lave noget aftensmad. Jeg er sulten
PS. Jeg klarer mig med en 15 år gammel laaaaaangsom bærbar - som har et par ligeså gamle billeder på skrivebordet - fx her nogle hvalpe, der trappetrænes
jul 2012
okt 2010
Følger: 18 Følgere: 1332 Hunde: 1 Emner: 204 Svar: 13.637
Jeg har nemlig åbenbart haft en gammelmands vorte..
Den har jeg fået fjernet idag, da den kløede og irriterede mig især når jeg skulle sove pga min søvnapnømaske
jul 2009
Følger: 26 Følgere: 37 Hunde: 4 Emner: 85 Svar: 3.971
Den har da også siddet et dumt sted, hr. Jensen
jul 2009
Følger: 26 Følgere: 37 Hunde: 4 Emner: 85 Svar: 3.971
Jeg krydser alt for Vilma i morgen, Isabelle
Træls med computeren
okt 2010
Følger: 18 Følgere: 1332 Hunde: 1 Emner: 204 Svar: 13.637
jul 2012
aug 2011
Følger: 16 Følgere: 24 Hunde: 1 Emner: 50 Svar: 4.473
Hun var så glad og havde en super dag med massere af gæster, hygge, gaver og fis og ballade
Vi snik-snakker videre i tråd nr. 9