{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
785 visninger | Oprettet:

Hunde og flytning {{forumTopicSubject}}

Vi skal flytte til november i hus. Hvis vi får solgt lejligheden før tid har vi mulighed for at leje et hus tæt ved mine forældre. Hvordan takler vi bedst flytningen. Og bliver hun skrup forvirret hvis vi fx. bor et par måneder et sted inden vi flytter ind i huset? Har hørt at det mest er katte der knytter sig til deres hjem og kan få problemer med at flytte hvor imod hunde er mere knyttet til deres ejer og derfor er ligeglad med hvor de bor. Er det rigtigt? er der nogle der har erfaringer...?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hunde og flytning
  • #1   7. jan 2008 Uh det er forskelligt.
    Altså Vi har flyttet 5 gange med Daisy og de 3 gange skete sidste år (2007) Daisy var sgu kold. Bare vi var hos hende :o)
    Hun virkede ikke spor forvirret hvor imod min GD blev stresset over en flytning (det var første gang vi flyttede med ham)


  • #2   7. jan 2008 Kia lader til at være ligeglad med hvor hun er bare jeg er der og hendes kurv/tæppe er der ...
    Da jeg flyttede boede Kia dog, uden mig, hos hendes hundetræner ... Da jeg hentede hende hjem gik der ikke mere end ½ døgn så var det som om at hun altid havde boet her ... Derimod er katten først nu ved at vende sig til at vi er flyttet ...


  • #4   7. jan 2008 Hello :O) Jeg vil foreslå at man prøver. Lad være med at ynke hunden, ligesom de uskrevne regler for nytårsaften, og hvis det viser sig, at hunden blir skrup forvirret så kontakt din dyrlæge og få noget beroligende. Det er det mange dyrlæger foreslår katteejerne.

  • #5   7. jan 2008 Vi flyttede i oktober og havde også regnet med at Karlo ville tage det helt roligt - han er vant til at komme med overalt - men der tog vi fejl. Det tog faktisk 14 dage inden han var rigtig sig selv igen. Jeg fortrød i hvert fald at vi ikke havde fået ham passet i de dage, hvor flytningen stod på...

Kommentér på:
Hunde og flytning

Annonce