{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
840 visninger | Oprettet:

Hunde og flytning. {{forumTopicSubject}}

Hejsa!
Jeg har en hvalp, som ellers har været renlig i et stykke tid nu. Nu står jeg så og skal flytte her på lørdag, og i takt med at vi er begyndt at pakke tingene ned i flyttekasser og fjerne ting fra mit hjem, så er hun begyndt at få dårlig mave og er begyndt at lave uheld indenfor igen.

Kan dette godt hænge sammen med flytningen? At hun måske bliver forvirret over det og derfor får dårlig mave og er begyndt at lave uheld igen?

Jeg ved ærlig talt ikke, om det kan have noget med hinanden at gøre. Derfor spørger jeg her.

- På forhånd tak for hjælpen!

Mvh.
Louisa smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hunde og flytning.
  • #1   6. aug 2013 Ja, det hænger nok ret godt sammen. smiley Flytning medfører ofte stress hos hundene, hvilket kan føre til det du beskriver.

  • #2   6. aug 2013 Mette - Hvis hun så i princippet var renlig, inden flytningen begyndte, vil hun så være let at få tilbage på rette spor igen? Eller er det som at starte på ny med at gøre hende renlig? Ved du noget om det? smiley

  • #3   6. aug 2013 Jae det kan det godt. Husk at tage dig nok af hunden. Man kan godt "glemme" den lidt i flytningstiden... kender det selv fra da vi fik Aiko, der var vi lige flyttet.

    Der kan jo også være andre ting der gør hunden har dårlig mave... men det KAN godt være i den forbindelse smiley


  • #4   6. aug 2013 Aiko - Ja, det kan sagtens være andre ting. Det ved jeg godt. Jeg mente også mest det med uheldene. Hun laver og tisser indenfor, selvom hun normalt kan holde sig en hel nat og en hel arbejdsdag uden at lave uheld.
    Derfor tænker jeg, at det måske hænger sammen med flytningen. Men ja, som sagt - jeg ved det ikke. Derfor spørger jeg her. smiley


  • #5   6. aug 2013 Det jeg skrev var ment til at hunden begynder at lave uheld indenfor.
    Altså at man "glemmer" hunden lidt i alt flytte halløjet - og derfor begynder at lave uheld. Den er jo ikke så gammel.. så hvis den ikke bliver stimuleret nok og der er lidt tumult, så kan det nemt ske smiley


  • #6   6. aug 2013 Okay. Tusinde tak for jeres svar! Når en hund først er blevet renlig, så falder de jo ikke bare sådan lige tilbage igen, hvis man holder rosen osv. ved lige. Derfor blev jeg lidt forvirret, og hun er den første hund, jeg selv har. Den anden hund, jeg har haft, fik jeg som barn (og det var mest min mors hund). Så der er stadig nogle ting, jeg ikke helt er klar over. smiley Men igen - tusinde tak for jeres svar!

    Aiko - Og så vil jeg selvfølgelig være ekstra opmærksom på, at hun får den opmærksomhed, som hun skal. For ja, du har ret... Når man er i gang med at flytte, stresser man jo også lidt sig selv. Det kan vel godt smitte af på hunden. Så jeg vil forsøge at være ekstra opmærksom på hende. smiley


  • #7   6. aug 2013 Men som jeg også spurgte om længere oppe... Vil det være som at gøre hende renlig på ny, eller bliver det en let overgang, når vi er kommet ovenpå efter flytningen? smiley

  • #8   6. aug 2013 Det kommer jo an på både jer og hunden - hvis det er det den "fejler".

    Sørg for at giv den ekstra opmærksomhed og lidt ekstra luftning enten med turer eller ud i haven. Så BURDe et blive ok igen, men det er ikke til at sige smiley


  • #9   6. aug 2013 Aiko - Ja, det er selvfølgelig rigtigt. Tusinde tak for din hjælp! smiley

  • #10   6. aug 2013 Evt Zylkene (natur medicin) virker vist ret godt i forhold til stress ved flytning, men det virker bedst over et par dage (før og efter flytning)

Kommentér på:
Hunde og flytning.

Annonce