{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
541 visninger | Oprettet:

Mor Datter {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen

Nu har Sonja mødt sin opdrætter 2 gange siden vi fik hende fra 1 år siden.
Sonja har jo så i det tilfælde også mødt sin mor..

Nu vil jeg gerne spørge jer om, tror I at hundene ved at, de er Mor Datter?

Jeg synes sidste gang dem mødtes at de snusede meget til hinanden og var opmærksomme på hinanden en helt anden måde en med de 2 andre sheltier som min opdrætter også har...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mor Datter
  • #1   10. jan 2008 det tror jeg godt de er klar over..

dino har også mødt siin rigtige hundemor, så de leger på en helt speciel måde

• #2   10. jan 2008 Nej, det tror jeg ikke på, hunden registrer ikke slægtskab på samme måde som hos mennesker..

• #3   10. jan 2008 Trøffel mødes - med nogle måneders mellemrum med både opdrætter, samt selvfølgelig morhunden, og broderen - som opdrætteren beholdte!...

Ved ikke om hun kan genkende dem som mor og bror... Men hun kan opfange et signal fra moren om at hun IKKE gider alle de vilde lege - og det accepterer Trøffel - og det er YDERST sjældent at Trøffel ellers opfanger at de andre hunde ikke gider lege..

• #4   10. jan 2008 Jeg tror ikke på at de kan genkende deres søskende eller forældre.

• #5   10. jan 2008 Jeg synes bare det virkede som om, specielt fra sonjas mors side af, ligesom om hun signalerede "gud det er min datter", moderen rendte og snusede til sonja stort set hele tiden og var hvor sonja var.

sonja var så også opmærksom på moderen, og snusede til hende og legede forsigtigt med hende.. Men det var tydeligere fra moderens side..

Jeg er bare så i tvivl..

• #6   10. jan 2008 Lotus har ofte været sammen med sin mor og nogle af hendes kuldsøskende og de hygger sig gevaldigt, men jeg tror nu ikke at det er fordi de kan genkende hinanden fra de første 8 uger, men nærmere fordi de ofte har samme temperament og derfor "respekterer" hinanden på en anden måde:-)) Men jeg ved det selvfølgelig ikke:-))

• #7   10. jan 2008 Næææ.. det gør jeg heller ikke.. hehe.. Men ville gerne spørge folk hvad de tror, og hvorfor.. smiley

• #8   10. jan 2008 Vi var til "hundefødselsdag" i maj måned, hvor alle 8 hvalpe (pånær vores lille Trøffel, der var i løbetid) var kommet . Moren var der også - men virkede faktisk ikke synderligt interesseret i, eller imponeret af de 1-årige "hvalpe" der fes frem og tilbage...

• #9   10. jan 2008 Mette H.

Det lyder ret fornuftigt:-)... Trøffel har da også en forkærlighed overfor labradorer - eller i det mindste alle hunde der LIGNER labradorer - ..

Man kan jo nemt forestille sig at kuldsøskende har et nogenlunde ens temperament - og at det samme er gældende for en race som helhed...

(men nu er Trøffel jo en blanding, så.... hvad ved jeg)

-Og nå ja i samme åndedrag kan jeg da fortælle at mine forældres hund, der er en DSG´er (blanding?) hader alle små hunde der ligner ham selv!!!

• #11   10. jan 2008 Spørgsmålet er om de kan lugte det..ikke at mor lugter af mor..men af noget genkendeligt...

Kommentér på:
Mor Datter

Annonce