{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.663 visninger | Oprettet:

Esbjerg hundetræning hvad gør man? {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen jeg skal til hundetræning for første gang med mine to amstaffs. Den ene er 4 mdr og den anden er 3 år... Er der nogle der har nogle erfaringer med træningen i nørreskoven????
Og hvad lære de ældre hunde for min på 3 skal vel starte på et hold for ældre..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Esbjerg hundetræning hvad gør man?
  • #1   11. jan 2008 Har lige haft snakket med en træner fra DCH-esbjerg ang det samme:o)

    Den på 3 vil skulle på et hold for ældre, mindre trænede hunde.

    Hvis de har nok til det laver de et hold kun for ældre hunde der ikke har været trænet før, hvis det kun er en enkelt kommer den på hold med fortsætterne fra hvalpeholdet.

    Og de lærer self at gå pænt i snor, sit, dæk, komme når man kalder osv. -altså den basale lydighed.


  • #2   11. jan 2008 Mange tak men lære de ikke andet for vi tager min 3 års med for sjov men den kan allerede de basale ting så lære man ikke noget ud over

  • #3   11. jan 2008 Nadia -det kommer jo an på hvor langt man er vil jeg tro. Jeg gik til lydighed i varde med Møffe, og startede da hun var 4. Vi lærte osse lidt forskellige tricks (fr at det ikke skulle være så alvorligt det hele) og så gik man jo videre med lydigheden efterhånden så det osse omfattede spor, apportering og en masse andre øvelser.

  • #4   23. jan 2008 Hejsa.

    Jeg vil lig høre hvornår det er i nøreskoven og hva det koster?? Og kan man bare møde op?


Kommentér på:
Esbjerg hundetræning hvad gør man?

Annonce