{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
723 visninger | Oprettet:

Om amstaff og alene hjemme .. {{forumTopicSubject}}

Folk der har amstaffer skriver jævnligt omkring deres hund ødelægger hele huset når den er alene osv og at den æder i alverdens ting og sager..

Men så kommer mit spørgsmål da jeg selv har fået mig en amstaff hvor begyndte den på det ?

Nu er Niila 16 uger og er en rigtig livlig tæve som bare har fart over feltet men hun endnu ikke ødelagt noget som helst mens hun er alene eller mens vi er hjemme ..

Kan det være Noah der præger hende til ikke at lave ballade eller ligende for han har ALDRIG ødelagt noget ..

Eller er jeg bare total heldig ??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Om amstaff og alene hjemme ..
  • #1   12. jan 2008 Okay og hvor gammel er han ?

    Mig og kæresten kom bare til at snakke om det fordi man høre det så tit at de er ustyrlige når de er alene ..


  • #2   12. jan 2008 Kan ikke huske hvornår hun startede på det, men er heldigvis stoppet igen. Vi tandt ud af at hun ikke kunne lide at alle døre var lukket i det rum hun var i. Og efter vi hat sat trammer op i dørerne har det hjulpet. vi giver hende også et tomt marv ben med frosent leverpostej i når de skal være længere tid alene. det har også hjulpet...

  • #3   12. jan 2008 Niila og Noah kan godt tage et par tumle ture når de er alene (kan jeg se i møblerne og på legetøjet) men elleres er de også helt rolige begge to..

    Niila var alene allerede kort efter jeg fik hende netop fordi hun skulle lære det godt nok var det ikke andet ind 5 min de føreste gange og hun var sammen med noah men alligevel syns jeg hun har gjort det flot og hun kan nu være alene i 6 timer uden at lave noget indenfor hun holder sig til vi kommer hjem og lufter hende..

    Men jeg gør os det at jeg smider deres hundemad på gulvet og i nogle fkasker osv inden vi går ud af døren og vis jeg ikke gør det så piver hun som en sindsyg .. vi har tit sat lidt væk for døren en halv times tid for at lytte men vi har aldrig hørt hende ..


  • #4   12. jan 2008 det handler jo om at kunne aktiverer sin hund så den endten er træt eller ikk keder sig når den er alene

  • #6   12. jan 2008 Jamen det eneste vi gør er at om morgen ved en 7 tiden går vi på marken og jeg smider deres morgenmad til dem og så kommer de ud igen ved en 9 tiden hvor vi tumler med dem og de får lov til at lege osv og så kommer vi hjem igen og vi tager afsted kl 10 på arb..

    De bliver først aktiveret når vi kommer hjem hvor vi træner og laver mad øvelser osv..


  • #7   12. jan 2008 Dem vi ser herinde med problemer er ofte i lømmelalderen.

  • #8   12. jan 2008 Ja men jeg vil jo så os bare mene at en hvalp også vil gøre det når den ikke ved hvad dem må bide i ..

    men det gør hun hellere ikke ud over at hun syns det er skide skægt at rande med male rullen mens vi maler.. smiley


  • #9   12. jan 2008 Aldrig haft problemer og der kan stå slik kager og chips fremme. Han kan holde sig i over 17 timer hvis det regner.

  • #10   12. jan 2008 Jamen jeg tror ikke så meget det er et spørgsmål om at vide hvad man må og ikke må bide i (selvom det self osse er væsentligt for en hvalp) -et alene-hjemmeproblem handler jo mere om det at den ikke bryder sig om at være alene hjemme/den keder sig e.l. og knapt så meget om hvad den tygger i

  • #11   12. jan 2008 Måske sker fejlene fordi det oftest er alt for unge og ignorante personer der har disse hunde og ikke tænker over at man virkelig "skal lære sin hund" at være alene hjemme.

  • #12   12. jan 2008 Vivi..

    Det med at holde sig rigtig længekan Noah også og kan også have alverdens til at ligge fremme..

    Og jeg tager ikke hensyns til at den bette er her det står stadig fremme og vis hun snupper ud efter det når vi er hjemme får hun et nej og nu har hun faktisk lært det og det er sjælden tingene er væk når vi kommer hjem..

    Oraklet .

    Jeg sørger jo for at have aktivering nok til dem begge når de er alene og da vi også foder på den måde så er det tit flasker og ligende medmad i der ligger og tykke ting mm..


  • #13   12. jan 2008 Vivi:

    Den ting jeg søger for aller først er alene hjemme træningen og alt andet kommer næsten først bagefter ..

    Det er så frygtelig for hunden ikke at kunneli og være alene ..


  • #14   12. jan 2008 Ja det er jo lige det, men det e bare at tage den forfra og så igen og igen at træne alene hjemme ros ros og endnu mere ros

  • #15   12. jan 2008 Jeg bruger os kun ros til hende..

    Vis hun har kommet til at tisse eller stjæle fra bordet jamen så det det så længe jeg ikke har været hjemme er der ikke noget at gøre ved det.



  • #16   15. jan 2008 Hejsa..

    Min Alou kan også sagtens være alene hele dagen. Hun har gang, badeværelse og stort køkken/alrum til rådighed. Hun har sin pude, et tæppe, et tyggetov og hendes yndlingsbamse at lege med og det er det.

    Hun kommer ud i haven om morgenen for at tisse af - nogle gange render hun derude i en 20min tid - ellers bliver hun først aktiveret om aftenen..


Kommentér på:
Om amstaff og alene hjemme ..

Annonce