{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
576 visninger | Oprettet:

hva kan det være?? {{forumTopicSubject}}

den 6 august var vi til barnedåp på falster så min mormor og bestefar hadde fløyet ned til danmark om morgenen.min onkel skulle så passe doffen og lukas..plutselig uten grunn glefser(biter) han efter min fetter på 2 år..nu er lukas hos os da mine besteforeldre er på ferie..flere ganger har han snerret efter os min søster og doffen..

igår hadde min mor dem med opp i stallen mens hun muget ud og hadde bunnet dem i hver sin snor ude..lukas snerret og var riktig sur på doffen hver gang han prøvde at ligge seg ned så til sist sad doffen så langt væk fra lukas som han kunne

lukas har bare forandret seg så meget..jeg har hørt at røde cockere skiller seg ud fra andre cockere..er det riktig??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hva kan det være??
  • #1   19. aug 2005 min mor har også en cocker den er også sær.. knurrer osv

  • #2   19. aug 2005 Med risiko for at blive angrebet af en hel flok vrede cocker - ejere, så vil jeg komme med påstanden at 9 ud af 10 cocker er mere eller mindre "tossede i hovedet". Der findes heldivis mange gode cockere, men jeg synes man møder flest gale .

    Noget mange der har en cocker glemmer er at det er en jagt hund. Hvis man ikke sørger for at den bliver brugt- gerne så den kan bruge sine instinkter, ja så er der stor risiko for at den bliver skør.

    Røde cockere HAR været værre end andre cockere. det kom efter filmen Lady og Vagabonden, hvor næsten alle med en rød cocker ville have et kuld hvalpe- enten deres hund var egnet eller ej.

    Det er heldigvis ikke sådan mere, og de røde cocker vi har idag mener jeg ikke er værre end andre farver cockere.


  • #5   19. aug 2005 Et lille ps- jeg skrev altså også at mange cocker ejere glemmer at de rent faktisk har en jagt hund- det er det samme med dem der køber en border collie i den tro at det "kun" kan være en skødehund.Borderen er en glimrende skødehund- men KUN hvis den bliver aktiveret!!!

    Det er det samme med cockeren- det er desværre mange der køber den til "sofahund", og JO, så vil jeg holde fast i at af dem bliver 9 ud af 10 "pløks i hovedet"
    At det er ejernes egen skyld i de fleste tilfælde synes jeg næsten taler for sig selv.


  • #6   19. aug 2005 Charlotte- ja, men hunde der er opdrættet/ lavet til at "kun" være selskabsdyr kan bedre tåle det en nogle racer.

Kommentér på:
hva kan det være??

Annonce