{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
994 visninger | Oprettet:

Hva kan det være?? {{forumTopicSubject}}

Vores hunde dreng på 1 år, er ikke helt sig selv her til aften...

Mine far passede lige vovserne imens vi var ude og spise.... Og der kastede han op nogle gange....

Han har så ikke kastet op efter vi kom hjem kl. 21, Men det lyder som om der er noget der sidder i klemme i hans luftrør... Eller snot.. Svært og forklare...

kan man på nogen måde hjælpe ham med at få løsnet det???

Vil lige prøve at ta hans temperatur og se hva den siger...

Men bliver sku lidt bekymret, når han raller og har svært ved vejrtrækningen det meste af tiden.....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hva kan det være??
  • #1   17. jul 2010 --når han raller og har svært ved vejrtrækningen det meste af tiden.....--
    Jamen det lyder da ikek godt.
    Ring dyrlæge, evt.


  • #2   18. jul 2010 Har han måske fået madrester med ben i? Eller komet til at æde noget andet, osm kan have sat sig fast?

    Hvis han bliver ved, håber jeg I har ringet til vagtdyrlægen.
    Håber det kun er en bagatel, så held og lykke! smiley


  • #3   18. jul 2010 Jeg tog hans temperatur... Den var fin...

    Så fik han noget mad, i håb om, at hvis der sad noget fast at det kunne blive skubbet længere ned... Og han spiste med velbehag, og stoppede med at ralle, og sover trygt nu.... Så mon ikk det var noget der sad fast og drillede? Vi ser ihvert fald tiden an... smiley

    Og ellers smutter vi en tur forbi dyrehospitalet hvis det sku blive slemt igen..

    Tak for jeres svar. smiley


  • #4   18. jul 2010 hold da op hvor uansvarligt........
    du skulle da ha været til dyrlægen.... Hvis det der var i halsen havde siddet bare lidt bedre fast kunne mad da have kvalt din hund...... jeg er målløs......


  • #5   18. jul 2010 Camilla... Ja hold da op en gang galde du lige sku af med... Håber det hjalp...

    Jeg tænkte ligesom dig Pernille, at hvis han kunne kaste op, var der fri passage, så derfor valgte jeg at give ham lidt mad... Og natten er gået fint, og idag har der ingenting været... smiley

    Hvis jeg nu følte at det var livs alvor, så havde jeg nok heller ikk tid til at søge om råd herinde.. Så var vi taget til dyrlægen.... Tvivl ikke på det.. Men jeg kunne se han kæmpede med noget der drillede ham, så der kan jeg ikke se noget forkert i, at prøve at hjælpe med vand osv... Måske nogle havde nogle råd...

    Men tusinde tak for opbakningen pernille smiley



Kommentér på:
Hva kan det være??

Annonce