{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle seng 500 kr.
  • Opsætning af lamper, el og opvaskemaskine 3.000 kr.
  • Samle møbler sofa/seng efter vejledning 1.000 kr.
  • Nedtagning af eternitplader 3.000 kr.
  • Handyman 1.100 kr.
  • Rengøring 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Knurrende mave
  • #1   16. jan 2008 Min gamle hund var ikke det store madøre, og nogengange gik der et par dage mellem han spiste et solidt måltid.
    Og så vågnede vi tit op til en voldsomt knurrende mave, hvorefter vi lokkede noget guf i ham, der kunne stimulere ham til at spise...

Så enten sult eller hunden har spist noget, der driller maven lidt..

• #2   16. jan 2008 Mickey har heldigvis den egenskab, at han selv spiser når han er sulten, men selvom der nogen gange er gået et døgns tid imellem, har maven aldrig knurret.

Hmmm, men han fik noget rester i går,,, Måske er det, der driller maven...

• #3   16. jan 2008 havregrød / eller havresuppe ( bare tyndere) gør alle maver gode igen - og giver maven ro ;0)

• #4   16. jan 2008 Jeg syns i skal kontakte en adfærds-dimsedut, for i skal IKKE acceptere det!!!!!!!! ;o)
    Kunne ikke lade være!!!

• #5   16. jan 2008 he he lækkermås ........

• #6   16. jan 2008 Oscar - lækkermås ;o )

Arrrrg, ja, du har ret... Den opførsel kan vi simpelthen ikke have... Det kan jeg godt se.. Jeg skulle have kontaktet en adfærdsterapeut, allerede maven bare sagde et lille piv...

smiley

• #7   16. jan 2008 Marlene & Samson

Har faktisk prøvet at give ham havregrød engang og det vil han bare ikke røre... smiley

• #8   16. jan 2008 Ja, der skal slås hårdt og kontant lige fra starten.
    Sæt dig ned sammen med hunden, og så siger du:
    "Mave!!SÅ stopper du!!! Gå hen og PUT dig!!"

;o) ;o) ;o)

• #9   16. jan 2008 jeantt, hvis appetitten er lidt lav, så plejer jeg at sidde ved sidden af hunden og hælder lidt sukker på toppen eller gemmer et par alm. hvede kiks i havregrøden....
    så vil han gerne tage disse ting, og får derved også fat i havregrøden.... og når han først er igang, så rydder han skålen (ps: sådan gør jeg altså kun når han er syg og dårlig !)

ros ham når han nærmer sig skålen, når han snuser, sig ja rigtig glad og lyd som om det er det bedste måltid ever .....

ZooLac® Propaste® kan også købes på apoteket, det spiser alle hunde med glæde (en bakteriel pasta til regulering af bakteriefloraen i mave-tarmkanalen )

• #10   16. jan 2008 Emma gav jeg engang havregrød fordi hun havde lidt halvdårlig mave. Der resulterede så i flere dages rigtig tynd mave. Så det er nok ikke alle hunde det er godt for.
    HUn har bedre af bare af faste og så få en lille sjat A38 om aftenen, men det har jeg også hørt er dårligt for hunde?

• #11   16. jan 2008 Nu har hunden jo ikke dårlige mave...

Bare en mave, der knurrer...

Jeg ville ikke tage det særligt højtideligt, det må jeg nok indrømme..

Få lidt mad i hunden og se, hvad der sker. Er det ingen diarre eller andre gener, så betyder det ingenting..

• #12   16. jan 2008 Nej det ved jeg, nu var det bare lige for at fortælle at det nok ikke er alle hunde der har lige godt af havregrød smiley

God dag til jer.

• #13   16. jan 2008 Den gang James havde mave-tarm betændelse knurrede hans mave og helt vildt, før han viste andre tegn på at være skidt... Så hold lidt øje med ham, få lidt mad i ham og så håber vi at det er det der gør tricket før et dyrlægebesøg bliver nødvendigt smiley

• #14   16. jan 2008 Hm måske betyder det ingenting..
    MEN hvis en af mine store drenges mave knurre, så er jeg så pyldret jeg drøner til dyrelægen... Uglys første tegn på mavevendingen der tog livet af ham.. Var knurren i maven

• #15   16. jan 2008 Han har ikke spist noget endnu, men det er nu typisk ham.. Han plejer først at spise sidst på eftermiddagen...

Så mht. appetit er jeg nu ikke bekymret, for det styrer han helt selv og der er altid mad og frisk vand.

Men den er stoppet med at knurrer... Hmm, tror ikke at man skal tænke over det...
    Han har ikke lavet stort endnu..

Kommentér på:
Knurrende mave

Annonce