{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
475 visninger | Oprettet:

Knurrende mave {{forumTopicSubject}}

Halløj smiley Håber her er et par natte ravne der stadig er oppe smiley

Har de sidste par dage lagt mærke til at Trinity's mave "knurre" eller ihvertfald siger lyde, især om aftenen/natten når hun ligger og putter..
Hun får den mængde foder hun skal have, og spiser det også uden bøvl, (hun er en madglad lille hund smiley ) Og hun virker helt frisk og oplagt på det hele, hele dagen, både gåture, løbeture, køreture. leg osv.. Men om aftenen når hun går til ro kommer der lyde fra hendes mave. Er det noget man skal være bekymret over? Eller er det meget normal? Håber nogen kan hjælpe.. smiley

Det er ikke voldsomme lyde, bare lidt ligesom når ens egen mave kan brokke sig lidt i ny og næ smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Knurrende mave
  • #2   17. nov 2013 Så deter ikke noget jeg som sådan ska tænke videre over? smiley Undre mig bare lidt over at Nishka's mave ikke rigtig kommer med lyde på samme måde smiley

• #4   17. nov 2013 Nej hun har ikke tynd mave smiley Og den knurre ikke om morgenen. ( Ihvertfald ikke jeg har lagt mærke til) smiley Det er ikke lige efter de har spist den knurre (eller også høre jeg den ikke der) Men når vi går i seng og der bliver helt ro kan man høre lidt, ja vil ikke rigtig kalde det direkte knurren, ved ikke helt hvordan man skal forklare det, det er bare sådan nogle små "knirkende" lyde hvis man kan kalde det det smiley Som sagt er der intet at mærke på hende, altså det virker ikke til at genere hende eller noget, hun sover bare videre.. smiley

• #5   17. nov 2013 Min mave siger også ofte lyde når jeg har spist, mine hundes gør også, det er helt normalt;)

• #7   17. nov 2013 Mit bud er, at det er for længe siden hunden har spist. At maden skal fordeles lidt bedre over dagen, så den ikke er helt tom om natten smiley

Brugt med succes herhjemme.

• #8   17. nov 2013 CH, De har mad til at stå hele tiden smiley

Kommentér på:
Knurrende mave

Annonce