339 visninger
|
Oprettet:
hun er underlig.. {{forumTopicSubject}}
Min hund er ikke helt normal... efter vi er flyttet i hus, har vi fået brænde ovn, og ved godt at hunde kan lide at ligge lige foran den.. men bella sidder 20 ck fra glasset, og bare stirre ind i ilden.. hun er åbenbart fascineret af det.. men hun bliver altså total varm af det, hun kom hend en dag, og ville nusse, jeg gav hende et knus, men brændte min kind på hendes halsbånd.. det bliver virkelig så varmt at det gør ondt at røre ved... hvorfor er hun dog så dum at sidde så tæt på... hvis jeg går lige så tæt på, så skal jeg ikke stå der mere end 10-15 sek før det gør ondt....
feb 2006
Følger: 18 Følgere: 28 Emner: 123 Svar: 5.515
Karla kan sidde helt hypnotiseret og stirre ind i ilden
maj 2005
Følger: 18 Følgere: 18 Hunde: 2 Emner: 267 Svar: 1.917
mar 2006
Følger: 50 Følgere: 45 Hunde: 2 Emner: 171 Svar: 4.176
nov 2007
Følger: 5 Følgere: 3 Hunde: 2 Emner: 103 Svar: 1.736
Det er da underligt hun ikke flytter sig når det bliver for meget.
Kan være i skal prøve at sætte noget op foran pejsen. et lille hegn ell. Kan være hun holder op med det også når hegnet bliver fjernet hvis hun har vennet sig til en afstand?
Bare et forslag. Det lyder mærkeligt med hende synes jeg.
jun 2007
Følger: 6 Følgere: 3 Hunde: 3 Emner: 73 Svar: 794
Hun var frisk og rørig i de 15 år hun levede, så hun tog i hvert fald ikke skade af det...
okt 2007
Følger: 20 Følgere: 15 Hunde: 2 Emner: 481 Svar: 3.675
jun 2006
Følger: 15 Følgere: 13 Hunde: 2 Emner: 119 Svar: 1.802
Da Hector var hvalp, var vi nødt til at trække ham væk derfra, når han faldt i søvn o g begyndte at ligge og hyperventilere..... IIIh det lille fjols! ;o)
Han var dælme så varm, så man kunne spejle æg på hans maveskind!!!
Og han kunne også sidde der i dyb "trance" og kigge på flammerne i laaaang tid.
Jeg er heller ikke i tvivl om, at han ville være kravlet helt ind under brændeovnen, hvis han havde haft størrelsen!!
hun er underlig..