{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
488 visninger | Oprettet:

gode opdrættere i udlandet {{forumTopicSubject}}

Hej hundefolk... jeg har de sidste par dage surfet lidt på nettet for at finde nogle opdrættere af engelsk bullldog i udlandet, men synes ikke rigtig jeg er stødt på noget. jeg synes prisen i danmark er for dyr til mit budget så hvis nogen herinde har link til gode opdrættere i feks. polen eller litaun med hunde i en anden prisklasse ville det være dejligt. på forhånd tak....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  gode opdrættere i udlandet
  • #1   24. jan 2008 Nu er det hverken Polen eller Lithauen, men jeg kan rigtig godt lide kennel Kinibox i Holland..

• #2   24. jan 2008 jeg ved godl at det kan være noget så dumt, det er derfor jeg efterlyser folk der har gode erfaringer, netop for at finde dem med gode hunde. selvfølgelig også gerne fra andre lande.

• #3   24. jan 2008 Hej Stine

Da vi havde besluttet os at vi ville købe en engelsk bulldog, ledte vi også efter nogle kenneler i udlandet, men vi opgav tilsidst, for vi følte ikke rigtig der var så stor troværdighed hos dem vi kontaktede.. Vi kontaktede nogle fra sverige, og det vidste sig at de faktisk var fra Polen.. De sendte et billede af en hvis engelsk bulldog og påstod at den var 12 uger, men den lignede virkelig en på ½ år... :S

Vi endte med at købe vores DEJLIGE Bertha hos en kennel her i DK..

Hvor meget siger dit budget godt for? ( send evt. en pb)

Pas på når du køber i udlandet!! Undersøg det virkelig grundigt igennem inden du beslutter dig!

• #4   24. jan 2008 budgettet er omkring 8000 +/- et par tusinde. bulldog forever: tak for linket. har nogle venner med en engelsk bulldog fra litaun rigtig dejlig hund, men deres web . side er desværre nede for tiden.

• #5   24. jan 2008 Der findes seriøse opdrættere i Polen.
    Jeg har kommet i Polen i snart 20 år og kender en del fantastiske mennesker der nede. Hvis nogen ønsker at få kontakt til nogle reellle opdrættere i Polen må i gerne kontakte mig.
    Hilsen Ghita

PS jeg taler en smule Polsk

• #6   24. jan 2008 Stine S: Skal det være med eller uden stamtavle?

Kommentér på:
gode opdrættere i udlandet

Annonce