488 visninger
|
Oprettet:
gode opdrættere i udlandet {{forumTopicSubject}}
Hej hundefolk... jeg har de sidste par dage surfet lidt på nettet for at finde nogle opdrættere af engelsk bullldog i udlandet, men synes ikke rigtig jeg er stødt på noget. jeg synes prisen i danmark er for dyr til mit budget så hvis nogen herinde har link til gode opdrættere i feks. polen eller litaun med hunde i en anden prisklasse ville det være dejligt. på forhånd tak....
feb 2006
Følger: 18 Følgere: 28 Emner: 123 Svar: 5.515
apr 2005
Følger: 17 Følgere: 17 Hunde: 1 Emner: 21 Svar: 141
nov 2007
Følger: 24 Følgere: 33 Hunde: 1 Emner: 211 Svar: 641
Da vi havde besluttet os at vi ville købe en engelsk bulldog, ledte vi også efter nogle kenneler i udlandet, men vi opgav tilsidst, for vi følte ikke rigtig der var så stor troværdighed hos dem vi kontaktede.. Vi kontaktede nogle fra sverige, og det vidste sig at de faktisk var fra Polen.. De sendte et billede af en hvis engelsk bulldog og påstod at den var 12 uger, men den lignede virkelig en på ½ år... :S
Vi endte med at købe vores DEJLIGE Bertha hos en kennel her i DK..
Hvor meget siger dit budget godt for? ( send evt. en pb)
Pas på når du køber i udlandet!! Undersøg det virkelig grundigt igennem inden du beslutter dig!
apr 2005
Følger: 17 Følgere: 17 Hunde: 1 Emner: 21 Svar: 141
sep 2007
Følger: 30 Følgere: 29 Hunde: 1 Emner: 78 Svar: 1.242
Jeg har kommet i Polen i snart 20 år og kender en del fantastiske mennesker der nede. Hvis nogen ønsker at få kontakt til nogle reellle opdrættere i Polen må i gerne kontakte mig.
Hilsen Ghita
PS jeg taler en smule Polsk
nov 2007
Følger: 24 Følgere: 33 Hunde: 1 Emner: 211 Svar: 641
gode opdrættere i udlandet