{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.011 visninger | Oprettet:

opdrættere {{forumTopicSubject}}

Hej corgi folk..

har en ven, der bor på en gård. Han er meget interesseret i en corgi, men han føler sig lidt fortabt i hvilke opdrættere der er gode? Kunne I evt komme med råd om hvilke er gode og hvorfor.. Så kan jeg viderebringe det til min ven. smiley Han har tjekket corgi.dk, men vil gerne høre fra nogle ejere om det fremfor at kontakte corgi.dk


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  opdrættere
  • #2   26. aug 2012 Åh.. Jeg kan godt se problemet.. men så evt. skrive i pb?

  • #3   26. aug 2012 Hvis det var mig ville jeg google mig frem til en masse kenneler, læse om dem, skrive frem og tilbage med dem og måske endda mødes med dem inden..


  • #4   26. aug 2012 det kommer jo også helt an på hvad din bekendt er interesseret i er det en cardigan eller pembroke, kig evt. på min hjemmeside. :-)og ja jeg syns jo jeg laver nogle dejlige hvalpe, men alle hvalpe er jo skønne, og rigtig ring til nogen og prøv at aflægge dem et besøg, og gør jeres egen vudering. Nu ved jeg ikke lige hvor i bor, men der er store hestedag i Roskilde næste weekend hvor der også er præcenteret forskellige hunderacer bl. a. corgien hvor de både vil være at se og røre, smiley og få en snak om dem.

  • #5   27. aug 2012 Jeg vil sige at jeg synes at vi er så heldige i corgi-kredse at der ikke er nogen decideret dårlige kenneler. Så i sidste ende må det være et spørgsmål om kemi - og det kan man jo kun finde ud af ved at kontakte forskellige kenneler og tage en snak, evt tage på besøg og hilse på dem og deres hunde.
    Han kan jo tage udgangspunkt i nogen der evt bor i nærheden?


  • #6   27. aug 2012 tak for de gode råd

Kommentér på:
opdrættere

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce