{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
951 visninger | Oprettet:

Det her, er slet ikke godt {{forumTopicSubject}}

(Har LIGE fået det afvide)
En som ejer en muskelhund her i vores boligområde har tidligere haft en hund som blev aflivet pga den har bidt en anden som bor i dette område. Han holder aldrig sin hund i snor og tager sig slet ikke af den, han går med hænderne i lommen, går hurtigt, glor ned i jorden, og er ligeglad med hvad hunden laver. Ihh, hvor er jeg dog sur. Hunden han har nu, virker voldelig.. men det er sikkert KUN pga hvordan han opdrætter den.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Det her, er slet ikke godt
  • #1   27. jan 2008 Når mig og oskar ser den, går vi hele tiden.. fordi at sidste gang gik den helt amok og lavede de der voldelige lyde. Godt at vi skyndte os væk..

  • #2   27. jan 2008 hvorfor siger i det ikke til ham vi hade en ham der bore her ude som hade to hunde som gik på alt og alle men det var nåde han hade gør ved dem vi har haft politi her ude efter ham men de hunde gik ud det var ikke fedt hvis men var ude og gå jeg bliv bidt a en a dem der bliv vors hund sure
    men han er væk nu
    sig det det gøre jeg


  • #3   27. jan 2008 Slap nu lige af engang ?! bare fordi den ene hund gjorde det betyder det vel ik også den anden gør det ? kan være den første har haft taumer eller noget.. giv den lige en chance, ik?

  • #4   27. jan 2008 min tæve lyder også grim når hun ser andre hunde - men det er nu fordi hun så gerne vil hilse på.... det betyder langt fra hun er voldlig - da hun elsker andre hunde

Kommentér på:
Det her, er slet ikke godt

Annonce