{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.208 visninger | Oprettet:

ny update på "hund kørt ned" {{forumTopicSubject}}

http://www.hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?Msg_ID=169355

Jeg har lige haft ringet til dyrlægen for at høre hvordan han havde det (altså hunden, ik dyrlægen)

Han havde givet ham fred igår eftermiddags da ingen endnu ikke havde efterlyst ham, han mente det var det bedste for hunden :o(

Dette er ikke min mening, jeg syntes jo bare at de skulle have gjort noget for han, det var trods alt kun et brækket skinneben, det må sku da kunne laves igen, og især på en sund og rask hund.
min plan var at høre hvordan han havde det idag og så ville jeg have ringet til dyrenes beskyttelse for at høre om de kunne have gjort noget..

FOR FANDEN INA, HVORFOR GJORDE DU DET IKKE IGÅR!!!! Jeg er så gal på mig selv lige nu, og nu tuder jeg igen over en hund som jeg kun har tilbragt en time sammen med :o(

RIP du dejlige brune tapre labbe, håber du har det godt i hundehimlen..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skydedøre til IKEA skab + Diverse 849 kr.
  • gulvafhøvling 6.500 kr.
  • Flytterengøring af 54 kvm, 2 værelses lejlighed 1.500 kr.
  • Utæt rør under køkkenvask 1.350 kr.
  • Handyman to build a bed and drawer 540 kr.
  • Afmontering af kompresser på luft til vand system. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ny update på "hund kørt ned"
  • #1   27. jan 2008 Det er ikke til hundens bedste, at blive opereret uden at have en familie. Synd at den skal ligge på dyrehospital eller internat med søm og skruer i ben. Når der ingen familie er til den, hvor den kan få den pleje og omsorg den fortjener, er det bedst at aflive. Igen en påmindelse, om hvor vigtigt det er at få mærket sin hund. Chip, tato og hundetegn.

• #2   27. jan 2008 Øv Ina, det er jeg ked af at høre:-(

Men Ina.. du gjorde hvad du kunne.. Det nytter ikke at bebrejde dig selv..

Du fik ham til dyrlæge...

RIP bassemand..

• Rasmus K
    Rasmus K Tilmeldt:
    jul 2007

Følger: 1 Emner: 32 Svar: 745
    #3   27. jan 2008 De kunne jo ikke begynde at operere på ham når der ikke var nogen ejer til at dække deres omkostninger. Sådan en operation er temmelig bekostelig.

Synd at han skulle ende sin dage sådan, men har helt sikkert fået fred nu.

• #4   27. jan 2008 :o( nej hvor trist. Men du gjorde dit, så stort skulderklap til dig

• #5   27. jan 2008 men jeg bare så sikker på at der nok skulle være en kærlig familie til ham derude et sted..
    Men det kan jo ikke nytte noget at bekymrer sig om det nu :o(

• #6   27. jan 2008 tak for jeres skulderklap, det var tiltrængt :o) Syns det har været en hård omgang selvom jeg kun tilbragte en time sammen med hunden mens vi ventede på falck

Kommentér på:
ny update på "hund kørt ned"

Annonce