1.237 visninger
|
Oprettet:
Ny hund til svigermor - update {{forumTopicSubject}}
Jeg lovede en opdatering når jeg havde fundet en ny hund til min svigermor. Det har jeg nu. Svigermor og jeg har idag hentet en sød lille DSG på 2½ år. En lidt forsigtig tæve, men hun hviler godt i sig selv og har gode afreaktioner. Navnet er Merci og hun virkede som et fint match til svigermor. Så mon ikke det bliver godt
dec 2012
Følger: 34 Følgere: 261 Hunde: 2 Emner: 35 Svar: 3.509
jul 2009
Følger: 26 Følgere: 38 Hunde: 4 Emner: 84 Svar: 3.785
jun 2011
Følger: 14 Følgere: 17 Hunde: 2 Emner: 75 Svar: 5.045
apr 2015
Følgere: 2 Svar: 274
feb 2011
Følger: 34 Følgere: 101 Hunde: 4 Emner: 964 Svar: 18.260
I 2011 mistede jeg en hund efter et træls forløb, så fandt vi Nova på 20 mdr, det betyder "Ny Begyndelse" det virkede også som skæbnen
feb 2013
Følger: 9 Følgere: 26 Hunde: 3 Emner: 89 Svar: 7.761
Timingen i ny hund endte så med at være både god og skidt: Min mands lillebror døde midt i det hele. Han har været syg af kræft længe, men det kom alligevel sådan lidt pludseligt at det var nu det var. Det gode er at svigermor nu har et levende væsen der kræver hendes opmærksomhed og kærlighed. Det dårlige er at hun selvfølgelig er voldsomt ked af det og at det jo nok kommer til at påvirke hvordan hun er. Nå, men det må vi tage som det kommer. Og min mand og jeg samt min mands fætter, der er dyrepasser og hundemenneske, holder meget øje med hvordan det går med de to.
jul 2009
Følger: 26 Følgere: 38 Hunde: 4 Emner: 84 Svar: 3.785
Hvor er det dejligt for din svigermor, at hun nu har den lille hund. Det er altid godt med noget, der kan få tankerne lidt væk fra sorgen.
Det skal nok blive rigtig godt for både din svigermor og den lille hund.
jun 2011
Følger: 14 Følgere: 17 Hunde: 2 Emner: 75 Svar: 5.045
feb 2013
Følger: 9 Følgere: 26 Hunde: 3 Emner: 89 Svar: 7.761
For min gemal og jeg har det her sygdomsforløb været endnu en reminder om at man skal huske at leve livet og gøre det der gør en glad NU mens man lever og ikke udsætte det til man engang bliver gammel. Det er det jo ikke sikkert at man rent faktisk gør. Heldigvis var min mands bror også typen, der vred hver en dråbe liv ud af livet hver dag. Så han nåede faktisk rigtig mange af de ting han gerne i sit liv. Week-enden brugte vi på at hjælpe enken (uh det lyder så underligt) med at få malet huset udvendigt så det ser fint nok ud til at blive sat til salg snart (hun vil ikke blive boende alene i et kæmpestort hus langt ude på landet).
Ny hund til svigermor - update