{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.049 visninger | Oprettet:

Ny hund til svigermor - update {{forumTopicSubject}}

Jeg lovede en opdatering når jeg havde fundet en ny hund til min svigermor. Det har jeg nu. Svigermor og jeg har idag hentet en sød lille DSG på 2½ år. En lidt forsigtig tæve, men hun hviler godt i sig selv og har gode afreaktioner. Navnet er Merci og hun virkede som et fint match til svigermor. Så mon ikke det bliver godt smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Gennemgang af manglende tryk varmt vand 750 kr.
  • Hjulskifte el-løbehjul 400 kr.
  • Utæt vandlås i køkkenvask 1.200 kr.
  • Rengøring 3.000 kr.
  • Udskift armatur i køkken vi har det nye armatur. 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny hund til svigermor - update
  • #1   16. okt Ihhh en god opdatering!! tillykke til dem begge smiley

• #2   16. okt Tillykke til din svigermor og Merci smiley

• #3   16. okt Dejligt at høre! smiley

• Hama
    Hama Tilmeldt:
    apr 2015

Følgere: 2 Svar: 274
    #4   17. okt smiley

• #5   17. okt Merci er da perfekt til situationen, så lidt de er skæbnebestemt for hinanden ..

I 2011 mistede jeg en hund efter et træls forløb, så fandt vi Nova på 20 mdr, det betyder "Ny Begyndelse" det virkede også som skæbnen

• #6   20. okt Tak for lykønskningerne smiley Hunden er virkelig sød, men også lidt mere forsigtig end hvad vi så de gange vi kiggede på den. MEN det skal nok blive godt når den falder til og de lærer hinanden bedre at kende. Så svigermor er sat igang med lidt selvtillidsøvelser til vuffi. Hun har vist lidt glemt det med at hunde, der oplever miljøskift lige skal vænne sig til nyt miljø og nye mennesker smiley Og det er jo noget af et skift at komme fra en større hundeflok og så pludselig være enehund. Nå, men den er glad for at kører bil, den kan være alene hjemme (dog ikke noget den kommer til særlig tit) og den elsker at gå i skoven med svigermor.
    Timingen i ny hund endte så med at være både god og skidt: Min mands lillebror døde midt i det hele. Han har været syg af kræft længe, men det kom alligevel sådan lidt pludseligt at det var nu det var. Det gode er at svigermor nu har et levende væsen der kræver hendes opmærksomhed og kærlighed. Det dårlige er at hun selvfølgelig er voldsomt ked af det og at det jo nok kommer til at påvirke hvordan hun er. Nå, men det må vi tage som det kommer. Og min mand og jeg samt min mands fætter, der er dyrepasser og hundemenneske, holder meget øje med hvordan det går med de to.

• #7   20. okt Kondolerer Mette, det er altid uventet, selvom man ved, at det er på vej.

Hvor er det dejligt for din svigermor, at hun nu har den lille hund. Det er altid godt med noget, der kan få tankerne lidt væk fra sorgen.

Det skal nok blive rigtig godt for både din svigermor og den lille hund.

• #8   20. okt Kondolerer Mette

• #9   21. okt Takker for kondolancerne smiley Den lille hund har faktisk fået svigermor til at smile igen smiley Det har der ellers ikke været meget af de sidste mange måneder, hvor det kun er gået en vej med min mands bror. Jeg får daglige rapporter om at det går fremad med at den falder til og kommer ud af sin lille skal.
    For min gemal og jeg har det her sygdomsforløb været endnu en reminder om at man skal huske at leve livet og gøre det der gør en glad NU mens man lever og ikke udsætte det til man engang bliver gammel. Det er det jo ikke sikkert at man rent faktisk gør. Heldigvis var min mands bror også typen, der vred hver en dråbe liv ud af livet hver dag. Så han nåede faktisk rigtig mange af de ting han gerne i sit liv. Week-enden brugte vi på at hjælpe enken (uh det lyder så underligt) med at få malet huset udvendigt så det ser fint nok ud til at blive sat til salg snart (hun vil ikke blive boende alene i et kæmpestort hus langt ude på landet).

Kommentér på:
Ny hund til svigermor - update

Annonce