{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
540 visninger | Oprettet:

Underlivsbetændelse... {{forumTopicSubject}}

Cleo har igennem den sidste måned mere og mere mistet appetitten og nu tabt sig 3 kg., så dr. dyr blev besøgt idag og dommen lød på underlivsbetændelse.....

Hun har fået et skud antibiotika idag, taget blodprøver vi får svar på i morgen og er tallene som Dyrlægen frygter, skal hun ha fjernet underlivet :o(

Er der nogen der har nogen erfaringer på området ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Underlivsbetændelse...
  • #1   28. jan 2008 uf...så har hun gået med det i lang tid, så kan jeg godt forstå at appetitten er forsundet, for det må sørme have gjort ondt...

    Min pige er stereliseret dog ikk pga underlivsbetændelse men pga store hormon forstyrrelser og hun er forsat den samme dejlige pige.

    Vi havde gode erfaringer efter sterilationen og hun blomstrede helt op, på den måde at hun hele tiden er sig selv og ikk påvirket af hormonforstyrrelserne.


  • #2   28. jan 2008 jeg krydser alt hvad jeg kan for hende imorgen ; )

  • #4   28. jan 2008 (Det var en god beslutning vi tog, for det viste sig, at livmoderen var fyldt med vandcyster.)

  • #5   28. jan 2008 * Ninna-Oline & Michael *

    Tja skal ikke kunne sige, hvor lang tid hun har gået med det, men dyrlægen forsikrede mig, at hun ikke havde ondt, men var kvalm..... Håber godt nok, at det er rigtig hvad hun siger, kan slet ikke klare tanken om, at hun har gået og haft ondt.... uhhh

    Skal lige sige, at hendes adfærd ikke har ændret sig voldsomt, måske nok en smule mere sløv....

    Takker for de krydsede finger *S*


  • #6   28. jan 2008 vi fik osse en krave med hjem og hun havde den kun på om natten .
    Så Kiki og jeg campede inde i stuen, hvis der nu skulle opstå et problem af en eller anden slag ex. hun havde fåt skærmen ind i vores avisholder og kunne slet ikk fnde ud af at bake så der sad hun faste og poterne var helt forkert skruet på...det var nu meget kært på en ...hvor er det syndt.... måde....


  • #7   28. jan 2008 jeg håber at dyrlægen havde ret, at hun ingen smerter har haft, godt at du lige fortalte det ; )

  • #8   28. jan 2008 håber du vil fortælle hvad dyrlægen siger imorgen,

    Pøj-Pøj med hende


  • #9   28. jan 2008 Mine to barndomshunde fik fjernet livmoderen på grund af livmoderbetændelse - den ene i forbindelse med drægtighed, hvor hvalpene ikke overlevede - men vores hund gjorde. Min gamle beagle blev også opereret - og det var meget akut, - og hun kom sig da også hurtigt - så vidt jeg husker. Tror du bare skal "glæde dig over" at det ikke er akut - og at hendes liv ikke er i umiddelbar fare...

    Trøffel, min nuværende hund, blev steriliseret - både på grund af at hun var helt ude af sig selv op til, under og efter løbetid - men også for at undgå flere underlivsbetændelser, som ofte kan være noget være end det du fortæller.

    Trøffel har ikke ændret sig, og husker heller ikke at mine gamle hunde ændrede sig:-) - og tror det allerværste ved den operation, er at man selv synes det er uhyggeligt slemt at sende sin hund på operationsbordet:-) - Det er ikke sjovt!... Efter 1 dag, et par dage eller 1 uge er hun sig selv igen, så uanset, synes jeg det er en god idé at få det gjort, så kommer i heller ikke til at opleve det igen!!!


  • #11   28. jan 2008 Rie J

    Nej det var netop det dyrlægen sagde, at når først hun har haft det en gang, så vil hun formentlig få det igen og DET skal hun i hver fald ikke *S*

    Jamen jeg er da glad for, at hun så måske endda er forskånet, selvom jeg selvfølgelig synes, at det er ganske forfærdeligt *S*

    * Ninna-Oline & Michael *
    Skal nok informere lige så snart dyrlægen har ringet og tak igen *S*

    pia K

    Er glad for, at hører at det lyder til. at være et forholdsvis let indgreb og at de er så hurtigt på benene bagefter og skidt da med, hvis hun skal have krave på for en tid :o).

    Har lige snakket med min bror, der fortalte, at hans gamle nabo havde fået foretaget indgrebet på hendes 12 årige gamle hund, og den havde bare fået det så godt og efterfølgende opført sig som hvalp igen, det hjælper jo alt sammen på humøret med sådanne succes historier :o)






  • #12   28. jan 2008 pia K

    Fy for den, godt i nåede det.....

    Jeg nævnte faktisk for dyrlægen, at jeg synes, at Cleo lugter grimt og til det svarede hun "ja hun lugter meget betændt".....

    Nå må slå koldt vand i blodet, vil da formode, hun havde taget hende med det samme, hvis hun mente, at hendes liv var i fare.....

    Hun snakkede om, at hvis hendes tal var meget høje, skulle hun ikke opreres med det samme, så ville de ligge hende i drop osv så hendes væskebalance var klar når hun skal i nakose........


  • #13   28. jan 2008 Sofie E

    Ja jeg regner også med, at regningen kommer til, at ligge på 4-5 kg., men sådan er det jo, at have dyr og når ikke hun er ældre end det hun er, så giver jeg det også gerne, man kan sige, havde hun nu haft kræft eller noget andet uheldbredeligt, så havde hun formentlig bare fået lov, at få fred, men det er det jo gud ske lov ikke *S*

    Cleo har ingen feber, men alle andre tegn, iflg dyrlægen på underlivsbetændelse....


  • #14   29. jan 2008 Hvordan gik det Karina ?

  • #16   29. jan 2008 tak pia

Kommentér på:
Underlivsbetændelse...

Annonce