{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Underlivsbetændelse
  • #1   9. jan 2010 Har været der. Forløbet var smerter, smerter, smerter i første omgang. Ddiagnosen blev stillet af en gynækolog efter en vagtlæge havde overset, at det kunne være det. Derefter penicilin, som hurtigt hjalp på smerterne, men jeg fik desværre mén i form af arvæv på den ene æggeleder.

    Hvis du tror, du har det er det bare med at komme til lægen


  • #2   9. jan 2010 Jeg har lige fået konstateret en alvorlig en og der er dømt sengeleje.. og er i behandling, dog uden bedring. endnu.
    Det var et rent tilfælde det blev opdaget..
    jeg bløder, har feber, kvalme, forbigående smerter mm... min læge mener jeg har haft det et års tid før det blev opdaget i torsdag..


  • #3   9. jan 2010 Troede jeg havde blære betændelse nemlig ( havde overhovedet ikke skænkt de øvrige symptomer nogen sammenligning), og han ku mærke på maven den var gal.. så fluks en gyn. undersøgelse...
    Det svider stadig når jeg tisser... smiley


  • #4   9. jan 2010 Det lyder da underligt, at du kan have haft det i et år. Jeg mærkede slet ikke noget, når jeg tissede, men det føltes som om, underlivet var ved at sprænges. Desværre KAN det jo give skader, men jeg mener faktisk, man kan blive undersøgt for dem når det er overstået, hvis du er bekymret.
    Hvor længe har du fået penicilin? Jeg synes, det hjalp ret hurtigt.


  • #5   9. jan 2010 jeg skal i første omgang ha i 20 dage- 2 slags. fik afvide det var helt normalt der ku gå lang tid.
    Der er jo mange typer af betændelse og forskellige symptomer, alle mine symptomer er dokumenteret under den form jeg har.

    Skal til gynækolog på torsdag for at tjekke op på udviklingen.


  • #6   9. jan 2010 Det lyder også som om din måske har nået at udvikle sig mere, så måske er den lidt mere sejlivet. Håber, du snart får det bedre, for det er virkelig ubehageligt :(. Jeg kan huske, at der var en type smertestillende, jeg godt kunne tage, mens en anden type (den som vagtlægen anbefalede mig) faktisk gjorde smerterne værre lige præcis når det var underlivsbetændelse. Så måske kunne du ringe til en læge og høre om du kan tage noget.
    God bedring


  • #7   9. jan 2010 Det er rigtig skidt... går og tænker meget over hvad det vil få af konsekvenser.. min læge snakkede om det ku være gået op i bughulen- og urinveje/blære.. så skulle vist scannes af en art her på torsdag.
    Øv.

    Men godt at høre du er kommet dig, trods mén på ægleder..
    Har du haft smerter siden eller ? går du til kontrol ? smiley


  • #8   9. jan 2010 Jeg blev på et tidspunkt gravid i den æggeleder, der var dannet arvæv på, men ellers har jeg ikke mærket noget til det og har heller ikke været til kontrol eller noget. Er dog, mener jeg for det er længe siden, blevet tilbudt at få tjekket den anden æggeleder, hvis jeg en dag bestemmer mig for at prøve at blive gravid

Kommentér på:
Underlivsbetændelse

Annonce