{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  håber nogle kan hjælpe mig.?
  • #1   28. jan 2008 Vi har også haft tre hunde engang..
    Det gik rigtig fint

• #2   28. jan 2008 Om der er to eller tre hunde lægger man egentlig ikke rigtig mærke til..

Det er jo ikke fordi de larmer mere end to gør, men det er mere besværligt at gå tur (selv) med tre hunde smiley Det er faktisk et problem!

Men ellers er det ikke så besværligt

• #3   28. jan 2008 tror os det kommer til at gå meget godt men skal hente den 3 hund 18 feb så glæder mig meget hehe. ja men vidste ik lige helt hvad jeg skulle skrive som overskrift undskyld

• #4   28. jan 2008 Vi har tre dejlige tøser, der trives fint sammen. Hvis jeg går tur alene med dem, så går jeg af og til med dem i et kobbel, eller også med Lykke i egen line og de to ældste sammen i en line. Vi går jo tur alligevel, så to eller tre gør ikke den store forskel.

Men de skal have noget opdragelse og alenetid hver især, men der er som regel kærlighed nok til tre :o)

Lidt mere snavs og hår, men heller ikke den store betydning.

Jeg kunne ikke undvære en eneste af mine.

• #5   28. jan 2008 hehe så er det godt jeg har en kæreste som kan hjælpe mig for kan lige se for mig at skulle gå med 3 hunde selv. ville være et stort problem griner.

• #6   28. jan 2008 du er 17. bor du alene med 2 hunde fra samme år? smiley
    Eller stadig hjemme under mor og fars vinger? smiley

Jeg synes det er meget arbejde med bare 2. Jeg ville ikke turde anskaffe mig en trejde smiley

men det går fint.. med 2. så tror ikke det ville gøre det store fra eller til med entrejde ud over min tid som vil mangle når jeg begynder i skole i næste uge smiley

• #7   28. jan 2008 ja det er selvfølgelig lidt nemmer på den måde. har jo os andre dyr men var bare nys over at høre folks meninger. jeg har 2 store hunde men skal have en lille hund den 18 feb. har ik plads til 3 store hunde.

• #8   28. jan 2008 hehe nej jeg bor ik hjemme har jeg ik gjordet længe. ja jeg bor sammen med min kæreste sammen med 2 hunde snart 3, 2 katte og 2 kaniner:) hehe. jeg har nok at se til. og jeg har også et arb. men jeg elsker alle mine dyr. kan ikke undvære en eneste a de dyr jeg har smiler

• #9   28. jan 2008 Vi har 3 og det går da fint, de har meget glæde af hinanden især de 2 yngste, men synes at gåtuene kan være et problem engang imellem.. når kæresten ikke er hjemme eller jeg er på arbejde... Så er 3 mange at gå med, men så kører vi for det meste ud og fræser 1 mark eller 2 op....
    Men kan se dine 2 andre er unghunde, så træningen kan godt blive et problem, men det er vel hvafd man selv gør det til...

• #10   28. jan 2008 lucky ham har været nem rigtigt nem faktisk men sally har brug for lidt mere opdragelse det er også hvad man gør det til tror jeg smiler

Kommentér på:
håber nogle kan hjælpe mig.?

Annonce