hvorfor....? hvorfor....?
Jeg syntes at jeg ser rigtig mange indlæg med folk som har problemer med deres hund. evt. som bløder ud af numsen eller fra penis. hunde som ikke spiser eller brækker sig og har ond i foden.
så er det lige at jeg undre mig over. hvorfor sidder i og venter på svar her inde fra, der er ikke nogle som mener der samme. RING DOG TIL EN DYRLÆGE. eller er det bare mig. hvis min hund blier syg eller viser det minste teng på noget ringer jeg altså til dyrlægen.
aug 2007
Følger: 32 Følgere: 41 Hunde: 3 Emner: 56 Svar: 1.312
Har godt nok skrevet om Loke og hans fod, og hvis du har læst den, så står der også jeg har været ved lægen med ham og han er kommet i behandling.
jun 2007
Følger: 25 Følgere: 37 Hunde: 1 Emner: 243 Svar: 8.236
apr 2006
Følger: 83 Følgere: 85 Hunde: 5 Emner: 253 Svar: 6.287
jan 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 106 Svar: 619
de var eksempler. ikke for at kritisere. eller noget
jan 2008
ja det er rigtigt. men det koster ikke meget bare at ringe for at være sikker. heheh
sep 2006
Følger: 1 Hunde: 2 Emner: 8 Svar: 59
Men det dyrt og have hund, det ved vi alle.
Jeg har li måtte af med en tudse idag fordi Freya havde hevet sig en slem omgang blærebetændelse. Det knap så sjovt og skulle slippe her sidst på måneden, men hvis man ikke har et månendtligt overskud skal man lade være og have dyr.
Det ihvertfald min mening, når vi snakker tilfælde som ovennævnte.
jan 2008
er helt enig med dig.
vi har også lige været forbi dyrelægen fordi hund fik hoste anfald. det viste sig at være orm i lungerne. og det er farligt. det koste rigtig mange penge. man nu har hun det godt igen.
sep 2006
Følger: 1 Hunde: 2 Emner: 8 Svar: 59
Ja man er nogen gange nød til og bide i det sure æble...
Feks:
Sys Freya var lidt spøjs i week, og da jeg sys hun begyndte og gå og tisse lidt vel meget var der jo ikke andet for end og lade hende tisse inde hele dagen så jeg kunne følge med i hvor meget der kom ud, ikke det mest lækre og skulle tørre tis op hele tiden.
Men igen nogen gange må man ofre sig for sin hund...:-)
Dengang jeg havde hest var jeg altid så uheldig jeg enten skulle have dyrlæge omkring kl 21.00 på en onsdag eller omkring kl 17.00 på en søndag, meget mystisk, men det slog sjældent fejl og for pokker det var dyrt...:-(
hvorfor....?