975 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

hvorfor....? hvorfor....?

Jeg syntes at jeg ser rigtig mange indlæg med folk som har problemer med deres hund. evt. som bløder ud af numsen eller fra penis. hunde som ikke spiser eller brækker sig og har ond i foden.

så er det lige at jeg undre mig over. hvorfor sidder i og venter på svar her inde fra, der er ikke nogle som mener der samme. RING DOG TIL EN DYRLÆGE. eller er det bare mig. hvis min hund blier syg eller viser det minste teng på noget ringer jeg altså til dyrlægen.

Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning afdørhåndtag til altandør 1.200 kr.
  • Altandør 1.150 kr.
  • Tætning af ovenlys vinduer 1.000 kr.
  • Ophæng af stort spejl i opgang 500 kr.
  • Hænge TV op, hænge hylde op og hænge gardiner op 500 kr.
  • Hang up 4 lights 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvorfor....?
  • #1   29. jan 2008 nadia P
    Har godt nok skrevet om Loke og hans fod, og hvis du har læst den, så står der også jeg har været ved lægen med ham og han er kommet i behandling.

• #3   29. jan 2008 Nadia, ja det er som om folk er meget bange for at sku ha pungen op af lommen.. Desværre smiley

• #4   29. jan 2008 helt enig, jeg ville også spørge dyrlægen før jeg overhovedet gik på HG....

• #5   29. jan 2008 Cecilia L:

de var eksempler. ikke for at kritisere. eller noget

• #6   29. jan 2008 Camilla aka Pylremor
    ja det er rigtigt. men det koster ikke meget bare at ringe for at være sikker. heheh

• #7   29. jan 2008 Folk er bange for deres pung og prøver den "nemme" løsning først...
    Men det dyrt og have hund, det ved vi alle.
    Jeg har li måtte af med en tudse idag fordi Freya havde hevet sig en slem omgang blærebetændelse. Det knap så sjovt og skulle slippe her sidst på måneden, men hvis man ikke har et månendtligt overskud skal man lade være og have dyr.
    Det ihvertfald min mening, når vi snakker tilfælde som ovennævnte.

• #8   29. jan 2008 Anette J:

er helt enig med dig.
    vi har også lige været forbi dyrelægen fordi hund fik hoste anfald. det viste sig at være orm i lungerne. og det er farligt. det koste rigtig mange penge. man nu har hun det godt igen.

• #9   29. jan 2008 Åhr det var godt...
    Ja man er nogen gange nød til og bide i det sure æble...
    Feks:
    Sys Freya var lidt spøjs i week, og da jeg sys hun begyndte og gå og tisse lidt vel meget var der jo ikke andet for end og lade hende tisse inde hele dagen så jeg kunne følge med i hvor meget der kom ud, ikke det mest lækre og skulle tørre tis op hele tiden.
    Men igen nogen gange må man ofre sig for sin hund...:-)
    Dengang jeg havde hest var jeg altid så uheldig jeg enten skulle have dyrlæge omkring kl 21.00 på en onsdag eller omkring kl 17.00 på en søndag, meget mystisk, men det slog sjældent fejl og for pokker det var dyrt...:-(

Kommentér på:
hvorfor....?

Annonce