{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
390 visninger | Oprettet:

hunde bur {{forumTopicSubject}}

hejsa ved godt det er lidt sendt at begunde at trænne frida med at skulle være i bur når hun er alene men aligevel vi gå igang med at trænne det lad det jo ba stå åben den næste månden(når jeg ha fådet købet et..nogen der ved et godt og blillig sted og hvor storet skal det være til en staff så hun kan bruge det helle livet


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hunde bur
  • #1   29. aug 2005 Hvorfor skal hun være i bur? Ødelægger hun ting?

  • #2   29. aug 2005 nej overhovde ikke i nu he he kan være det kommer men ha ba fådet af vide det ville være en gode iden(lige så meget et FRISTED for henden.... også når vi skal til at udstillge så vil det jo være ret at hun var vanden til det....

  • #3   29. aug 2005 Vi har købt et i Harald Nyborg for 349 kr. der fungere fint. Dem man kan få i dyreforretninger er ret dyre. Men hvis du køber det i Harald Nyborg kan hun også være i det når hun bliver stor.
    Tjek dette link:
    http://www.harald-nyborg.dk/listproduct.asp?Product=transp&Grp=12&n=10100&HNkunde=HDX3YAL29597352jw6jDHALvjppnOwL


  • #4   29. aug 2005 Bella er glad for sit bur. Men vi bruger det ikke til andet end udstilling nu. Havde det stående som "kurv" engang, uden at lukke det. De vænner sig hurtigt til det, især hvis du ligger noget over buret, så det bliver en lille hule :O)

  • #5   29. aug 2005 trine P> det var sq blilligt,,, er der kun den låg i "gavele"....

  • #6   29. aug 2005 Ja. Man kan godt mærke det ikke er den fedeste kvalitet, men det virker. Bella har da ikke ødelagt sit endnu :O)

  • #7   29. aug 2005 frida ha sit eget rum i min lejlighed så,,, det skal ogsp kun bruges som kuver.... men ved jo ikke vise man flytter om man ha sammen muligehed der så vil jo være ret at hun kun li at være iden.... også sådan et vat tæppe i bunden... vi er jo næsten køret he he hvorfor ha de ikke åben nu

  • #8   29. aug 2005 Ja det er rart at man har muligheden. Hvor gammel er Frida-pigen? Hehe, ja kender følelsen :O)

  • #9   29. aug 2005 Nelly elsker sit bur

    Vi bruger det på udstilling men også når hun skal være alene hjemme - hun føler sig tryg og lægger sig bare til at sove.

    Bare lad buret stå åbent - dæk det til med nogle tæpper, læg tæpper inden i - og giv hende fx et lækkert kødben derinde - så hun langsomt vænner sig til det og lærer at det er dejligt og trygt at være der!


  • #10   29. aug 2005 hun er fra den 15/4/05 he he er helt holdt op med at tælle uger nu... gjorde jeg i starten ...he he på dag og uger hun så er hun ca 5 mdr *g*

  • #11   29. aug 2005 Så er det ikke for sent at lære hende det, tror Bella var 4 måneder, så vi købte buret.
    Vi har også en hvalp på 5 måneder...en blanding mellem en amstaff og en stafford bull. Hun er ikke udstillet herinde. Hun hedder Freja. De har lige en alder, hvor der virkelig er tryk på ik'?


  • #12   29. aug 2005 Vi har også sådan et transportbur, men bruger det kun når vi er ude at køre.
    Det smarte er at du kan tage lågen helt af mens du vænner hende til det, så føler hun ikke at det er et bur.


  • #13   29. aug 2005 frida spisser sq ikke rigtide ting... fik at ved at race er en rigtide tykker men det er kun gådet ud over kuverne(ha nemlige fådet sådan en flete en af sammen grunden)også fodboldt ... og købbene er jo heller ikke af vejen når tænderne klør...ha skiffte fortænderne og den en hjøre tand

  • #14   29. aug 2005 Nej, Freja har også lige smagt lidt på væggen for et par timer siden hehe...men vi har været det hele igennem med Bella. Alt i vores gang i vores gamle lejlighed blev ædt. Paneler, vægge, ledninger, ting hun kunne få fat på der lå på køkkenbordet, ja alt. Der er ikke rigtig noget at gøre ved det andet end at begrænse de områder hun kan være på. God idé med fletkurv, så hun da starter med at ødelægge den :O) Men man elsker dem sgu alligevel ligemeget hvor emget de ødelægger :O)

  • #15   29. aug 2005 og man skal ikke ha tabt en avis på gulvet for så kan man godt glemmen alt om at ba kun læse et hele bogstave....he he så vis man ha en rykker man ikke vil ha nogen ser eller finder står frida klar

  • #16   29. aug 2005 Ja hehehe, Bella smadrede også posten indtil vi fandt på at sætte et børnegitter op, så hun ikke kunne komme hen til døren. Nu har vi heldigvis postkasse :O) Og regninger må hundene meget gerne få *GG* Du kan se Freja på vores hjemmeside: www.123hjemmeside.dk/bellaz

  • #17   29. aug 2005 nej en flot hjemme side ha tjekket min (link fjernet)
    er lidt ned over jeg allerade ha bruget min 100 foto ....de tjer kassen på de sider *g*


  • #18   29. aug 2005 Ja jeg har set din hjemmeside og den er sgu også flot, og Frida er bare dejlig. Hun har det der dejlige udtryk i øjnene, der bare udstråler ballade :O) Ja gu' gør de så, god forretning :O)

  • #19   29. aug 2005 gå og tinger på at ringen til en af min gammel skolekammartaer han laver hjemmesider og kun jo nok lavde noget der er lidt mere lir en den aml 123hjemmeside også mender ejg ha snakket noget om det koste 750 for op start (lave siden med muligehed for at sevl sætte foto´s ind bagefter også domanen navn fek. www.sbt-frida.dk tror sq jeg skal ha gjordet det også frem over betaler man kun et lille beløb om årte for domænet

  • #20   29. aug 2005 Ja, vi har også en hjemmeside der hedder www.bellaz.dk , men jeg synes sgu det er lidt besværligt, derfor har jeg også lavet en på 123hjemmeside.
    Nu smutter jeg i seng. Er sgu blevet træt :O) Sov godt og tak for snakken.


  • #21   30. aug 2005 Peter har selv lavet bure til vores hunde - og de er ligegodt så store at de fylder lige så meget som vores seng. Men hundene vil meget gerne sove derinde i..

  • #22   30. aug 2005 ha fådet zoo ziti også ha tilbud på de i 92 i længet til 35o
    jørgen H
    ja det sage michael og katrine også der jeg ha købet frida... de holder ikke til det store og med en staff gå det ba ikke de ville hurtide find ud af at splitte det ad


Kommentér på:
hunde bur

Annonce