{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
703 visninger | Oprettet:

Dårlig samvittighed {{forumTopicSubject}}

Jeg har skullet føre lille chester sammen med min kat Laila, og det er da også gået meget godt, men... Jeg har simpelthen så dårlig samvittighed! For chester har jo brug for mig hele tiden, og min kat virker ret såret... Suk! Vi er i øjeblikket i gang med alene-hjemme træningen, og det eneste egnede sted er på mit værelse, hvilket også er min kats tilfugtsted... Chester kan selvfølgelig ikke være alene på værelset sammen med katten, så jeg måtte få Laila vær fra sin plads under sengen... Hvor gjorde det ondt på mig!

Nogen der går igennem det samme?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dårlig samvittighed
  • #1   1. feb 2008 Øv øv... Håber det snart bliver bedre så missekatten også kan få en masse kæl/kys & kram igen..

  • #2   1. feb 2008 kender det godt..

    Mickey er efter frygtløs hele tiden så nu ligger han abre inde uner sofaen og gider ikke at snakke med os.. :(.
    vi har valgt den svære beslutning at katten skal væk. da det er syndt for ham..

    Og da min fars blev kørt ned til jul. vil han godt have en kat mere. så han har fået lov til at overtage frygtløs..


  • #3   1. feb 2008 Problemet er, at katten var der først... Det skal simpelthen gå, for jeg tør ikke tænke på hvordan jeg skulle kunne vælge mellem dem... Og Laila har altid været min kat...
    Det SKAL bare gå! - Men vi har kun haft Chester i to uger, så man kan ikke sige npget om udfaldet endnu...

    Kryds fingre!


  • #4   1. feb 2008 Åh ja.. det kender jeg godt.
    Da jeg fik Dess flyttede mine 2 katte ind under / bag sofaen... Og de gemte sig i ca. 3 uger.. Men efter det begyndte de selv at kome frem.. ikke noget tvang.. De kom frem i deres eget tempo.
    Efter 2 måneder var der ikke noge mere. Men hold da op hvor havde jeg dårlig samvittighed overfor mine katte. De var her trods alt først, og så kommer der pludselig en stor voksen hund og flytter ind...
    Men det går over... Trøst dig ved det.. Og de kommer til at have meget glæde af hinanden når de har lært hinanden at kende


Kommentér på:
Dårlig samvittighed

Annonce