1.088 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 35 Svar

Hvad er det værste din hund har lavet Hvad er det værste din hund har lavet

Af ren nysgerrighed... Hvad er det værste din hund har gjort ?
Og hvordan reagerede du ?

Det værste min hund har lavet, ar da hun slagtede min kat inde i stuen lige for øjnene af mig.
Katten sprællede og blodet sprøjtede op på alle væggene.

Jeg blev ret tosset !! Råbte SLIP og tog derefter fat i hunden og løftede den op ( vejer 30 kg) og råbte en masse ind i hovedet af den, for derefter at kaste den ind i et andet rum og lukke døren...
Så skulle je have katten d og have gjort rent.. Efter ca. 15 minutter åbnede jeg døren ind til en meget slukøret hund.. Jeg smaskede lidt, og har aldrig set min hund komme så hurtigt hen til mig..

Det kan godt være det ikke var den mest hensigtsmæssige reaktion, men jeg er altså kun et meneske... Til gengæld var hun tilgivet efter 15 minutter (næsten) .. Hunden har ikke hørt mere for det, men jeg er nu stadig lidt ked af det..

Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af kattenet på altanen 800 kr.
  • Ophængning og tilpasse rullegardiner 1.000 kr.
  • Slå græs 400 kr.
  • montering af senge og kommode 1.967 kr.
  • Havemand til havearbejde. 2.256 kr.
  • Udskiftning af tagplade 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad er det værste din hund har lavet
  • #1   3. feb 2008 tja hvad er det værste enzo har gjort..... tisset på vasketøjet på stativet eller lign...... jeg har sørme været heldig kan jeg høre

• #2   3. feb 2008 Hold da op en historie..

Well, det værste Lulu har lavet er at splitte en toiletrulle.
    Fifi hun har indtil videre præsteret at tage en løgpose og lege med løgene rundt i hytten :B

• #3   3. feb 2008 FØJ for en oplevelse......Jeg havde reageret på nøjagtig samme måde!!!
    Men jeg må melde pas. Mine hunde har faktisk aldrig ødelagt noget, bidt nogen eller været truende på nogen måde. Lotus kæfter op som en anden rejekælling overfor andre tæver indtil jeg har fået fortalt hende, at hvis nogen skal kæfte op, så er det MIG. Men ellers har de intet lavet:-)

Nå, jo.....En af mine gamle goldens spiste engang et Tom Krøyer maleri........*GGGGGGG* Eller hjørnet af det... Sammen med en del bogrykke fra ret værdifulde bøger....*GGGGGGG*

• #4   3. feb 2008 Åh gud - hvis min gjorde ville jeg godt nok blive ret ked af det.....

Da Alve var hvalp og stadig havde både stuen og køkkenet at være i havde han en dag ædt det meste en af en af puderne man sidder på i sofaen, smidt den på gulvet (med foret ud over det hele), og så bagefter gået op i sofaen og skidt i den........................

Jeg blev tosset da jeg kom hjem, men skældte ikke ud, selvom jeg er et sikker på at han kunne se jeg var ret olm. Men derefter var han kun i køkkenet når han var alene, og det havde han det klart meget bedre med (ødelagde ikke ting derinde).

• #5   3. feb 2008 Angrebet mine forældres hund. Og der var ikke andet at gøre end at tage fat hvor det var muligt og flå hende derfra.

Happy's værste stunt er nu ikke så slemt endda. Han har nappet min papirer fra seminariet (hvor jeg skal starte udd nu her, så det var skemaer osv) og tygget i små stykker:o/
    Han lå rigtig og hyggede sig da jeg kom ned om morgenen, men der var jo ikke så meget andet at gøre end at tage resterne fra ham og slå mig selv lidt i hovedet over at have ladet dem ligge fremme når nu jeg godt vidste han havde en forkærlighed for papir.

• #6   3. feb 2008 Det var bestemt ikke sjovt..Og hvordan forholder man sig lige når ens elskede kæledyr dræber et andet elsket kæledyr ?

• #7   3. feb 2008 Alex sikke en oplevelse :o(

Cleo har 7 9 13 ALDRIG lavet noget, derimod min gamle schæfer tæve åhhhh gud, hvor har hun lavet mange mulige og umulige ting, dog "kun" i form af at ødelægge ting...... Hvis ikke køleskabet blev vendt, så døren stod imod væggen OG med elastik omkring, så åbnede hun døren og tømte det for lækkerier.... TRÆLS !!!

• #8   3. feb 2008 Av for søren Alex - sikke en grim oplevelse - hvor må det ha gjort ondt :o(

Jeg troede en dag i sommer, at Sakki havde skadet en musvit. Jeg var i gang med at male, så det tog lidt tid før jeg fandt årsag til fugleskrat. Det viste sig, at han rendte rundt med fuglen i gabet. Sagde slip og han slap en bette fugl, der så mere død end levende ud. Ca. 10 min. senere fløj den heldigvis helt til vejrs uden problemer....pyhaa

• #9   3. feb 2008 Ja, Alex.. Jeg sidder og tænker.. og tænker.. kan ikke komme i tanke om noget virkelig slemt han har gjort efter jeg har læst din historie.

Det værste jeg lige kan tænke på, må være da jeg kom hjem til et par gennem tyggede læder støvler. Jeg kiggede på ham, pegede på kurven, satte mig ved computeren. 1-2 timer senere da jeg var færdig med at være sur, gik jeg en tur med ham - i al den tid havde han ligget i kurven uden at sige en lyd.

Eller måske da han begyndte at synes det var sjovt at hoppe i armen på mig når vi gik uden snor (efter han havde leget med en bidearm til træning). Der begyndte jeg at gribe ham i luften (25 kg), putte snoren på og "på plads" hele vejen hjem - dér var han slukøret.

• #10   3. feb 2008 da min hund var hvalp, åd den mi brors slinter nye sko!! arrghh

• #11   3. feb 2008 Alex N

Jeg forstår godt din reaktion - det var jo et kæmpechock for dig, så jeg er sikker på de fleste nok ville reagere lige sådan - selvom jeg godt ved det ikke er efter bogen. Men klart en naturlig reaktion.

• #12   3. feb 2008 Uh det ved jeg ikke.
    Daisy har altid været rigtig artig (host host) *GG*
    Ej jeg kan ikke lige komme i tanke om at jeg har været rigtig sur på hende...

Men det værste hun har gjort, var nok hendes 2. løbetid hvor min mor kom på besøg og ikke fik lukket hoveddøren rigtig til, så Daisy stak af..
    Pludselig kom vi i tanke om "hvor er Daisy" og så så døren stod på klem... (SKRIIIIG!!!!)
    Uh mit hjerte hamrede helt vildt og turde slet ikke kigge ude på vejen i frygt for at se min hund var blevet kørt ned :o(
    Det var hun heldigvis ikke.
    Vi ledte alle sammen efter hende og fandt hende heldigvis hurtigt.
    Gæt hvor vi fandt hende
    Vi fandt hende ved bageren. Der sad hun lige så pænt ude foran døren til bageren og ventede på os *GGG*

Jeg var selvfølgelig ikke sur på hende, men var bare SÅ glad for at finde hende så hurtigt og helt uskadt :o)

Det sjove er så at på døren til bageren, hang der et skilt hvor der stod "følg næsten til din bager"
    Det havde Daisy jo så gjort *GGG*

• #13   3. feb 2008 Det værste min hund har lavet er: jeg havde lige brugt en hel weekend på at få malet og tapseret min entre og da jeg kom hjem ra arbejde om mandagen havde han leget håndværker og levet store stykker af den nye tapet ned igen.. nøj hvor jeg blev mærklig i mit hoved.. jeg fik lavet nogle rep. og det hele så fint ud igen.. Men.. det holdt ikke længe, så det endte med at jeg blev nød til at købe nogle træplader og sætte på væggen i en højde af 1, 25m.. og siden det har der intet været..

• #14   3. feb 2008 Anita : Jeg sidder her med et smil på læben.. kan godt forstå du var nervøs, men det er nu en sød historie

• #15   3. feb 2008 at æde resterne af den stor 9 kg julekalkun, d. 25 - så de rester gæstene var væk - og det var vel at mærke hos svigerforældrerne, som i forvejen mener jeg er liiiige riglig hundetosset.

hun sked og brækkede sig gennem natten til d. 26 - skøre hund

• #16   3. feb 2008 døde katten?? var det min hund så havde jeg nok reageret noget værre end dig!! min har heldigvis aldrig rigtig lavet noget...
    min x kærestes hund derimod splitter alt ad han kan komme i nærheden af, og min x har det med at glemme at tømme borde osv inden han forlader rummet (han er lidt for vant til hans mor rydder op efter ham...) så en dag havde han haft sin pung liggende med diverse kort + ca 3000 i kontanter åp sofabordet.. gået i bad og da han kom ud igen var han 3000kr fattigere og skulle ha ny pung, nyt kørekort og nyt hævekort...

• #17   3. feb 2008 Julie : Ja katten døde..Ryggen og nakken var brækket og hovedet var knust

• #18   3. feb 2008 Line : det var da ubehageligt. Jeg plejer at sparke fremmede løse hunde væk hvis ejeren ikke kan finde ud af at kalde hunden til sig... Alternativet er at min hund sender den til dyrlæge...
    Det er så laterligt når folk står og råber..: Den gør ikke noget..
    Hvad hjælper det når min hund bestemt gør noget ??

• #23   3. feb 2008 Øh tror det var da sheeba spiste hovene på en af vores schleich

• #24   3. feb 2008 Da watson var i lømmelalderen og lige havde lært at lette ben kom han en dag ind til mig mens jeg sad på computeren, lettede sit ben og tissede direkte ind i min computers blæser...

Det var rimelig skidt....

Derudover har han også engang sluppet ud af halsbåndet under en gåtur (ligepludselig manglede jeg en hund) og stak ud på Øster Voldgade hvor han dansede for mig... Der var der nærmere mig der tissede... Føj hvor blev jeg bange

Og engang da han var helt lillebitte hvalp (3-4 mdr) satte han pludselig tænderne i måsen på min dengang 1-2 årig granfætters ble (fordi han løb) og trak til.. Han ville jo bare lege og den ble må have duftet, men knægten blev jo sindssygt bange, og det er bare ikke ok...

• #25   3. feb 2008 Det værste Mia har gjort er at dræbe vores ene gøje Zazoo... da han vde et uheld kom ud at buret og mia den bette skid sprang 1,5 meterop i luften og tog ham i flugten og han var død da jeg fik ham fra mia.... sådan noget kan ske når man har jgthunde.......

• #26   3. feb 2008 Helle : Det er min omplaceringshund.. En tervueren (belgisk hyrdehund)
    Hvad der skete forud... Tja .. hunden havde en bold med foder i, som hun rullede rundt med, og det syntes katten så sjovt ud...Det var så fatalt.. Måske min fejl, men de havde altså boet sammen i 1 år og jeg har aldrig observeret nogen aggression mod katen før

• #27   3. feb 2008 Team : Hvad er en schleich ??

• #29   3. feb 2008 Hold da op, hvor må det have været hårdt! R.I.P

Raya har ødelagt en 2 personers sofa, ødelagt 8 dørkarme og et sofabord. (det var bare de store ting), så hun har lavet en del ballade.

• #30   3. feb 2008 Det værste mine hunde nogensinde har gjort. Jo, det var alvorligt, men absolut ikke med vilje, de vidste jo ikke bedre.

Baloo og Belvedere må have været knap et år gammel, da de en dag de var alene hjemme ville lege med min nu afdøde chi Cherie. De vidste ikke hvor skrøbelig sådan en lille hund var, så de var lidt for voldsomme ved hende. Det var noget af et chok for min mand da han kom hjem og så at Cherie blødte fra halsen, var helt våd af savl, og det ene øje var hoppet ud af øjeæblet. Det så voldsomt ud, og hun blev straks kørt til dr. Dyr og hasteopereret. Øjet blev reddet og sårene renset. Det var hoppet ud fordi de havde taget fat om halsen på hende. Det sker for små hunde, fordi der kun er randen om øjet til at holde det på plads. Det var en rystende oplevelse, men Cherie blev frisk igen takket være min dygtige dyrlæge og hans kone, som også er dyrlæge. De fik repareret hende og 3 uger efter kunne de åbne øjet og det havde kun en lille skade på nethinden.

Jeg havde selvfølgelig meget dårlig samvittighed for jeg kunne jo have skilt dem af, når de var alene hjemme. Men skælde dem ud kunne jeg ikke, for de var jo ikke klar over hvad de havde gjort forkert. Men det var sidste gang de var sammen når vi ikke var hjemme,

• #31   3. feb 2008 Puh... Ved ikke, hvad jeg ville gøre, hvis gaia slog katten ihjel...
    Det værste, hun har lavet, gjorde hun i søndags.
    Vi var på udstilling i Årslev og de havde noget ringtræning. Det var jo godt nok.
    Så vi løb rundt og det gik rigtig godt.
    Ihvertfald lige indtil frøkenen fik øje på noget spændende ude på sidelinien. Det skulle jo undersøges nærmere, så hun drejede lige ind foran mig, hvorefter jeg lå lige så lang, jeg var.
    Ret pinligt, men kunne ikke lade være med at grine.
    Kan forestille mig, at der også er andre, der har fået et billigt grin... smiley

• #32   3. feb 2008 Alex: Sikke en oplevelse smiley

- Det værste Simba har gjort var nok, da den spiste pindsvinelort og kastede helt mørkebrunt tyktflydende substans op på stuegulvtæppet smiley adr

• #33   3. feb 2008 Værste oplevelse? Hmm den er vidst så ubetydelig at jeg ikke engang kan huske den, min vovse har ikke lavet skader eller lign. på ting. Men han er lige lovlig interesseret i mine forældres katte sommetider, så Alex, jeg kan (næsten) sætte mig i dit sted og prøve at se hvor galt det kan gå, vil for alt i verden aldrig opleve det samme som du gjorde!

Jeg gør som du, sparker andre folks hunde væk hvis de nærmer sig, for lige præcis som du siger (!) det nytter ikke en skid at de siger deres hund ikke gør noget, når min gør! Og det gør han, desværre, efter et grimt og næsten dødbringede møde med rottweiler som 1 års i en hundeskov smiley

• #35   4. feb 2008 Det værste Trøffel har gjort er gentagent at hive vores tapet i køkkenet ned og kradse pudsen ud, og også at gnave vores karm i smadder!!!

• #36   4. feb 2008 Alex - Nej hvor frygteligt !!

Havde reageret præcis som dig !!!

Herhjemme knurrer hunden af kattene hvis de kommer for tæt på noget lækkert som marvben, mens Laura spiser det. Men Det opfanger kattene meget hurtigt og går..

Laura har ikke lavet noget slemt andet end hvalpestreger.. Sådan ædt en træklods og tisset oppe i sofaen en enkelt gang, så det vil jeg ikke kalde slemt da hun ikke gør det mere....

Har været omgivet af hunde hele mit liv og faktisk har der aldrig været nogle frygtelige oplevelser. Kun nogle sokker der er afgået ved døden, samt et par julenisser og stoleben...
    Heldigvis !

• #37   4. feb 2008 Jeg har desværre oplevet noget i samme stil som Alex..

Det er det værste.. smiley

• #38   4. feb 2008 Det værste bella har gjort : Intet af betydning ud over en tissetår på mit gulvtæppe og en lille bæ :o)

Det værste Gimli har gjort: Haft en vane med at stikke af når der var tæver i løbetid,,,,,,,,,,hmm tjaa han er jo hanhund, men har dog lært at blive hjemme.

Det værste Nala har gjort:

Angrebet Bella 3 gange uden grund, og jeg blev så tosset at jeg sidste gang tog fat i hende og slog hende af arrigskab over at hun for 3. gang bed hul i bella.

• #39   4. feb 2008 Alex, jeg havde nok reageret på samme måde. Det må være ret chokerende.

Hvis fremmede "smiler og stirrer" hyrder/napper han ud efter dem.

Den første gang han så et juletræ i stuen lagde han en "pakke" under træet smiley

• #40   4. feb 2008 malou er stadig bare en hvalp men hun har tygget alle mine højhællede sko i stykker... det er ikk så fedt!!! men det går jo nok : )

• #41   4. feb 2008 Zaco har knækket nakken på en halvstor killing lige for næsen af mig... kæft, jeg hylede og kunne ha' sparket ham til månen...

Ninjo åd et helt toastbrød igår... Lod dog posen ligge i kurven... Og har haft diarré hele natten. - Piv piv, op kl. 12, igen kl. 2, 3 og 4... Og så fik jeg endelig lukket et øje... smiley

Kommentér på:
Hvad er det værste din hund har lavet

Annonce