{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
664 visninger | Oprettet:

i skal lige høre {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen

jeg kan ikke lade vær med at fortælle dette :o)

for ca 3 år siden solgte jeg hundevalpe (tasja var moderen) og lige her til aften (ja for 10 min siden) ringede en af dem og fortalte hvordan det gik og sådan det må jeg sige det var altså rigtig hyggeligt og nej hvor er det dejligt at høre fra ens gamle valpe *SS*


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  i skal lige høre
  • #1   10. feb 2008 Nårh, hvor dejligt!! ..

  • #2   10. feb 2008 hi hi, vi plager da også vores opdrætter i tide og utide med billeder og hilsner. Og hun er den første vi ringer til, hvis der er noget i vejen med SIrius. Nogen gange har jeg tænkt på, at det måske blev lidt anstrengende, når man har været opdrætter i mange år, hvis alle hvalpe-ejere ringer og skriver *GGG*

  • #3   10. feb 2008 jeg må sige at de hvalpe vi har solgt ikke har overrumblet os, og vi sagde inda den dag at de købte dem at vi godt ville have et billede af dem når de blev et år men der er MANGE der ikke har sendt det alligevel at ALLE lovede mig det dengang....

  • #4   10. feb 2008 Arjj, hvor strengt. Du bliver nødt til at sælge hvalp til mig *SSS*
    Nå, men så skal jeg da ikke have dårlig samvittighed over at "plage" min opdrætter. Skal lige siges, det som regel foregår via email, så hun kan ligesom selv styre hvornår og hvor meget tid, hun vil bruge. Og det er da bare guld at have en opdrætter i baghånden.


  • #5   10. feb 2008 Måske skulle du få ejernes mailadresser, og så sende en påmindelse når hvalpene bliver et år. Jeg tror da mange har glemt alt om det i mellem tiden.

  • #6   10. feb 2008 da jeg solgte dem havde jeg knap nok selv internet :o) så det var lidt svært at skrive til dem *SS*

    men nej du begøver ikke at have dårlig samvitighed for jeg syntes kun at det er dejligt at høre fra mine hvalpe *SS*


Kommentér på:
i skal lige høre

Annonce