{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.039 visninger | Oprettet:

I skal lige høre.... {{forumTopicSubject}}

I går besøgte jeg Karina og møghundene ( sikke et navn, Karina - de er ski da søde smiley ) .

Vi havde en lille byttehandel - som altså var i mit favør, synes jeg nok.

Hjem kom jeg med 120 liters akvarium og 3 tiger-barber.

Så dagen i dag står på rengøring af det nye akvarium - og så glæder jeg mig som et lille barn til kl. 14. -hvor jeg skal ud til akvarieudstyr.dk ( hvis i ikke kender den - så besøg den. Internetbutik med åbent onsdag og fredag ) og ug og snolde smiley

Der skal købes bundlag og planter - og måske der også lige ryger et par gubbyer i spændende farver med hjem.

Det er en fantastisk flot butik - med kæmpe akvarier, og mange spændende fisk, man ikkke lige ser andre steder.

Det nye akvarium skal være til gubbyer - for mine barber er noget hårde ved dem - især hannernes haler. Jo større og flottere hanner - desto værre er det, og det er jo skidt.

Så en dejlig dag - med sådan nusse-hygge-akvarium ting. Fedt altså.......

Tak Karina - og tigerbarberne har det super.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  I skal lige høre....
  • #2   19. mar 2008 Og jeg siger tak til Karina, jeg fik nemlig hendes "sårede hanner" da barberne var ved at gøre det af med dem! (-: De stortrives hos mig, og de skal snart være far til en masse kuld hjemme hos mig... (-;

  • #4   19. mar 2008 Det kan du tro (-;

    men nette...vil ikke give dig ret i det med hundenene... DET ER 4 møghunde!! (-;


  • #6   19. mar 2008 Hejsa.........:-)

    Det er super at bytte gubbyer altså - så der ikke går for meget indavl i den. Jeg havde på et tidspunkt en hel sort han - det var ret specielt. Det er ham der har givet helt sorte haler til noget afkom - som du fik i hvert fald en af, Karina.....

    Hæhæ Mette - det er svært for mig at kende en møghund, når jeg ser den, når jeg selv vader rundt i 5 stk ditto herhjemme........ smiley

    Vi har da i øvrigt også mødt hinanden på Fælleden, er jeg sikker på....

    Jo - uld - super!! Jeg spinder 1-2 timer dagligt, og det er spændende at prøve uld af nye racer. Jeg har lige lavet hue og luffer af malemute - det er vist det, som kommer tættest på - og så et sjal i grønlandsk slædehund. Husky har jeg ikke prøvet.......

    Mange tak! Hvor sjovt at møde lokale på nettet altså.......... smiley Det kan jo ende i den helt store fiske-byttehandel smiley





  • #8   19. mar 2008 jeg har stadig en masse prinsesse af burundi jeg ikke kan komme af med. De kan ikke gå sammen med andre fisk, desværre.
    Nogen der er interesseret?
    De er begyndt at slå hinanden ihjel


  • #10   19. mar 2008 Har ingen guppyer, men kan nok heller ikke have flere fisk i akvariet. Jeg har nogle enormt store pragtsmerlinger, en meget stor argusfisk, og en stor plecostamus, og så alt det løse

  • #12   19. mar 2008 Øv hvor er der pludseligt langt til SJ... Vi vil gerne have lidt nye og anderledes fisk, for har lige mistet de fleste af vores pga. sygdom... :o( øv...

    tetraer kan vist overleve alt vi har 3 sorte og de holder sku til alt... ;o) og så har vi en sort molly han og en hvid molly hun og en rød platy han... og så en stak gule maller og et par kuliål...


Kommentér på:
I skal lige høre....

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce