{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
833 visninger | Oprettet:

Dumme mor :( Mickeys sidste håb .. {{forumTopicSubject}}

Min mor har nu mere eller mindre givet op med mickey..

Og han står nu til salg..
Men står det til mig så skal han ingen steder..
Min mor truer mig med at smide ham ud.. Og hvis jeg ønsker ham.. mig med..

Grunden er .. desværre den latterlige .. men ikke holdende grund at han ikke kan/vil blive renlig..

Og søger nu hjælp inden hun tager den sidste udvej ibrug..

Hvordan kan jeg gøre ham renlig?..

Han bliver luftet ca. hver time.. hvergang han har spist.. eller er vågnet.. han laver nemlig INTET!! inden for når vi ikke er hjemme . vi ligger pænt avis ud hvor han "hvis han nu skal" kan gøre det på.. nej nej.. hen ved siden af mor og gøre det.. Og nu vil hun ikke mere.. hun siger hun går psykisk ned ..

Det skærer mig dybt i hjertet.. håber virkelig i kan hjælpe..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ny vandlås håndvask 600 kr.
  • Udskiftning af gulvvarmestyring 2.300 kr.
  • Stikkontakt med dæmper 1.250 kr.
  • Fjerne + ny fuge ca 60cm 700 kr.
  • Afmonter kogeplade i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dumme mor :( Mickeys sidste håb ..
  • #1   12. feb 2008 hej

du skriver ikke om det kun er tis eller om det er det hele..

Det gør mig ondt din mor vil det med det kan køre folk psykisk ned kender det alt for godt selv nemlig.
    har i snakket med dr.dyr om det? måske han har blærebetændelse ?

• #2   12. feb 2008
    Mickey har indtil videre været tjekke for det hele..
    dog ikke sukkersyge.. men min dyrelæge mente det var fortidligt for en hund på 6mrd. at have det..

han laver det hele.. både tis og hømhøm..

gerne lige efter vi har været ude og tisse.. går han ind og gør det igen..

• #3   12. feb 2008 Jeg kan godt forstå din mor.. Og jeg kan også forstå dig.

Er han blevet undersøgt af dyrlægen så I er sikre på han ikke fejler noget ?
    Laver han begge dele indenfor ?
    Hvad sker der når han gør noget indenfor ?
    Er det hver gang der sker noget bestemt det går galt for ham ?

• #5   12. feb 2008 Vi fik ham i januar. Ca en mrd.

Men min mor giver hurtigt op.. det jo ikke sjovbt at have hund på denne måde.. suk..

og jeg synes ikke det er fair.. Slet ikke for hunden..

• #7   12. feb 2008 I mickys profil står der han drikker meget vand.
    Jeg tror i lige skal have dyrelægen til at kigge på ham, Han var jo heller ikke i god stand da i fik ham. Det er synd for jer alle også hunden, hvis et dyrekæge tjek, kunne afhjælpe problemet.

• #8   12. feb 2008 Køb noget rodalon og få vasket alle gulve.. Ajax fjerner ikke lugten af hundetoilet.. Og så inviterer man hunden til at besørge der igen.
    Rodalon kan købes i supermarkeder.. Brugsen feks.

• #9   12. feb 2008 In Love.

Vi siger intet men går uden for igen..

for at se om der skulle komme mere..

• #10   12. feb 2008 Tak alex.. vil jeg så købe..

• #11   12. feb 2008 Zeus han er begyndt at kunne kontrolere vandet.. dvs. vi kan hælde en skål vand op.. men han efterlader ca havldelen nu.. hvorimod tidligere. drak han det hele inden få sekunder. og sådan kunne han blive ved.. han er blevet meget bedre på det punkt.

• #12   12. feb 2008 DK * det hjælper ikke meget når min mor har givet op og vil have hunden ud inden for næste måned : ( .

Charlotte. Det fik jeg fat i. . Og prøver at forklare min mor det.. Hun gør en minimal indsats hende selv.

• #13   12. feb 2008 Hvor gammel var han da i fik ham ?
    Hvor gammel er han nu ?
    Hvis ikke der var for godt der hvor i fik ham, kan det jo tage jer længere tid at lærer den det.

• #14   12. feb 2008 Blancka.. er det ikke anden gang din mor kassere en hund?? Eller er det mig der husker forkert?

• #15   12. feb 2008 Beanmor..
    Han ligger for det meste pænt og slapper af.. og når han så vågner .. bliver han lukket ud.. eller får gået en tur..
    Men han har det med at stjæle ting.. Ved ikke om det skyldes utrykhed.. eller understimulitation? . også "jager" min mor han og siger nej.. lidt efter tager han noget nyt..

Charlotte en hund taber sig også under sukkersyge.. men mickey har ikke tabt sig.. tværtimod..'

Zeus.. i følge kennelen vi fik ham fra. 4mrd. i følge min dyrelæge er han 6 mrd.
    så et eller andet sted i mellem 4-6 mrd er han. han boede i en grisestald sammen med de andre hunde (fik ikke lov til at gå med). Men sad i rummet hvor de tilvender dem livet i et hus.

• #16   12. feb 2008 Nu er der kommet nogle indlæg mens jeg skrev det sidste. Men kan du ikke forklarer din mor at man altså ikke anskaffer en hund, og så ikke gider den efter 1 mdr. fordi den ikke gør som hun forventer.

• #17   12. feb 2008 Vang er det..

Desværre. Og det er derfor jeg stritter imod.. fortalte hende fik hun en hund mere.. så kommer den for at blive.. Og har altså ikke tænkt mig at lade hende sælge ham

• #18   12. feb 2008 Det forklare jo hvorfor den ikke rigtigt kan finde ud af det..Og som sagt forklar din mor det, hund burde da tage ansvar for sine handlinger. Jeg kan godt forstå du er ked af det, og desperat, den hund fortjener da at have det godt.

• #19   12. feb 2008 Jeg mener hun Burde tage ansvar, lige en stavefejl

• #20   12. feb 2008 kommer om lidt.. skal lige på arbejde.. svare igen okm 5-10 min .

For stamtavler..
    Ja men hun ville ikke lytte da jeg forklarede hende det første gang... og .. helt ærligt.. så skærer det mig igennem hjertet.. at skulle af med "endnu" end hund man har knyttet sig til pga . hende..

også ikke midst for sådan et latterligt problem som at blive renlig..

• #21   12. feb 2008 Vis din mor disse indslag, så hun kan tænke sig om. På den anden side kan jeg forstå hun allerede har kasseret en hund, så egner hun sig ikke til at have hund, det er synd for dyrene.

• #22   12. feb 2008 Har du lejlighed ? Kan du så ik ha´ hunden der ?

• #23   12. feb 2008 Kan kun sige en ting..Nogen burde overveje nærmere inden de anskaffer sig en hund,det er jo trods alt ikke et stykke legetøj man bare giver væk igen.

• #24   12. feb 2008 Ja den dame skulle læse vores indslag.

• #26   12. feb 2008 det skære mig dybt i hjertet det jeg læser her.
    jeg sidder stadig her og sørger over min gamle hund jeg mistede i onsdag..... og så vil din mor bare "smide" den stakkels lille hund på porten, bare fordi den ikke er renlig...
    foreslå din mor at købe en tøjhund næste gang.

og til dig, kan du ikke tage den ind på dit vær. og gøre alt for det lille kræ indtil du flytter hjemmefra.
    jeg har virkelig ondt af dig og den lille hund...

• #27   12. feb 2008 Du skriver i fik ham i januar, og kun har haft ham i ca 1 mdr. Jeg kan se jeg den 27/1-08 har bedømt hunden, og jeg har skrevet trist med din mor. Er din mor syg ? eller var det noget med hunden ?

• #28   12. feb 2008 Er din mor ikke lidt undskyldt pt. oven på hendes indlæggelse den 26.01. Hvis hun har genoptræning at tænke på frem for noget andet, må du jo tage over, så den lille hund ikke er til mere gene end højst nødvendig.
    Ikke at hunden kan gøre for det, men din mor har nok ikke det fornødne overskud.

• #29   12. feb 2008 Træls med en urenlig hund.. men det er altså ikke nok til at smide den på porten. Min Emma havde sukkersyge i 1½ år og hun tissede søer på størrelse med Damhussøen hver eneste gang hun var alene hjemme.. og nogen gange flere... men hun kunne jo ikke gøre for det og jeg vaskede troligt op efter hende dagligt.
    Din lille Mickey kan heller ikk gøre for det. Han er en hvalp og skal lære det. Hvis han har boet i en lade inden I fik ham, har han nok ikke fået alverdens renlighedstræning, så hvordan skulle han vide andet.
    Din mor skulle skamme sig, sådan at kassere et dejligt lille dyr på den måde. Jeg bliver sgu helt ked af det, for jeg havde gerne tørret op i endnu flere år efter Emma, bare hun havde været hos mig endnu...

• #30   12. feb 2008 Stakkels dig, stakkels din mor og stakkels lille hund.
    Du har helt ret i at det er alt for hurtigt at give op, men jeg kan også forstå at din mor i sin situation ikke har det overskud, der kræves for at have en lille hvalp. Måske er hun kun gået med til det, for at gøre dig glad... Men trist, trist situation.

Kommentér på:
Dumme mor :( Mickeys sidste håb ..

Annonce