2. aug 2007 Følger: 28 Følgere: 53 Hunde: 2 Emner: 314 Svar: 16.164
ØV-øv- havelåge - hund smuttet {{forumTopicSubject}}
Sh**t ! Nu er min havelåg fuldstændig "sprængt" i stykker af at børn og hund har moslet igennem konstant uden hensyntagen til at jeg er en fattigrøv der ikke har købt egetræ men noget tyndt pindebrænde. Den er totalt smadret, og hver gang min søns kammerater åbner døren er hunden den der er smuttet. Men når JEG går ud ad døren og siger "bli der" står hunden pænt og kigger med bedrøvede øjne. (sønne er 11 og plejer også selv at kunne holde hende iinde)
Hvordan lærer man sine børn og især deres venner at sige "BLI' DER", så hunden lystrer og jeg ikke skal til at høre på naboer, der råber: Du skal ha' din hund i snor!, Se så at få hentet den hund o.s.v......mens jeg står og ryster for at hunden bliver kørt over, når den krydser en (heldigvis ikke ret trafikeret) vej.
ÅRH, hvor blir jeg bare frustreret...
Skal lige siges at hunden kommer når jeg pifter, men det er ikke altid jeg har opdaget hun er smuttet, før hun er ret langt væk og ungerne kommer og siger det til mig.
Nogen der har nogle triks? - Udover at få lavet en ny låge
aug 2007
Følger: 28 Følgere: 53 Hunde: 2 Emner: 314 Svar: 16.164
aug 2007
Følger: 28 Følgere: 53 Hunde: 2 Emner: 314 Svar: 16.164
feb 2006
Følger: 98 Følgere: 96 Hunde: 2 Emner: 644 Svar: 9.366
Køb et møbel på genbrugspladsen som er lavet ud af noget ordenligt bearbejdet træ......skru / sav det fra hinanden og lav dig en god låge......hvis du er heldig kan den blive MEGET billig og bedre end hvad du ellers kan købe på markedet !
Du skal selvfølgelig vide nogenlunde hvad du skal bruge.
Jeg har lavet mig et skønt hyldesystem ud af en gammel køjeseng.
ØV-øv- havelåge - hund smuttet