{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.776 visninger | Oprettet:

Naboen + børnene slår hunden !!! {{forumTopicSubject}}

Hvor skulle nogle bare ikke have hund!!!

Idag da jeg er ude i haven og sheik leger med sin allerbedste hundeveninde og de småpiver/gør osv. som hunde gør når de leger, hører jeg hunden er ude over ved naboen på den anden side af vejen.

Den står i kæde i haven og står og kigger over til os. Den kommer med lidt småbjæf osv. ikke noget særligt...

samtidig render en af drengene rundt og leger (han er ca 5 år) Og går hen og holder hunden og siger " må vi så få noget ro..." samtidig med han slår den på hovedet en masse gange og rykker i den, både i halsbåndet og huden... !!!! ikke bare klap men Slår!!!!!
hvor mon han har lært det henne... selvfølgelig forældrene...! For har set manden slå en tidligere hund derovre også... bag en bil hvor hans hånd kom op og så ned og hunden pev /piver bagefter... smiley

Og lidt senere kaster drengen sig ned over hunden og slår den igen... det var bare så uhyggeligt at se på... har aldrig set noget lignende......

at forældrene ikke er bange for hunden bider er jo utroligt med den behandling.

Men jeg gruer godt nok for det sker en dag for den stakkels hund bliver godt nok presset helt vildt...

Hund der står i kæde, lille vild dreng slår og hænger over den og råber efter den... det kan da næsten ikke undgås at det ender galt en dag, håber næsten den snapper (selvfølgelig uden der sker noget) og bliver aflivet, for den har det godt nok ikke godt hvor den bor nu... og så er det nr. 3 hund de har på kort tid!

tror ikke jeg kan holde mund næste gang jeg ser forældrene...!!!
men det hjælper jo næppe...

stakkels hund!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Naboen + børnene slår hunden !!!
Kommentér på:
Naboen + børnene slår hunden !!!

Annonce