{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  dansk svenst gårdhund - border terrier
  • #1   26. feb 2008 BT ville være mit gæt

• #4   26. feb 2008 Det kommer virkelig an på så meget. De bør i vel være lige gode, men hvis de har en dårlig fører så bliver de jo aldrig gode.

Vi har en nordisk mester i Dansk/Svensk Gårdhundeklub, som desværre ikke kom med til VM fordi racen endnu ikke er FCI godkendt. Så det var en skrivebordsafgørelse der diskvalificerede hans deltagelse.

Men det er vel en smagssag hvilken en af de 2 racer man foretrækker. Jeg er i hvert fald ikke i tvivl.

• #7   26. feb 2008 Min den yngste gårdhund starter på agility i næste måned, og de 2 andre har gået til agility også.

Gårdhunden er temperamentsmæssigt kendt for at være en hund der er god til at arbejde og løse opgaver selvstændigt. Har den en god kontakt med sin fører er der (næsten) ingen grænser for hvad den kan præstere og gerne på egen hånd.

Det er ikke noget jeg selv siger. Det blev nævnt på et kursus i samarbejde med sin hund jeg gik på hos Hundeakademiet.

• #9   26. feb 2008 Undskyld, men jeg prøver ikke at overbevise nogen. Der var en der skrev at vedkommende aldrig havde set en DSG gå til agility, det var det jeg ville fortælle at det er der mange der gør. Mindst en 5-6 stykker i den klub hvor jeg træner.

Der er også en Border Terrier der hvor jeg går til agility, og den er meget dygtig, så det er vel som jeg skrev før, en smagssag hvilken en man vælger.

• #10   26. feb 2008 tak alle sammen smiley ved stadig ikk hvad jeg ville vælge når jeg ska en til

Kommentér på:
dansk svenst gårdhund - border terrier

Annonce