{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  dansk svenst gårdhund- border terrier
  • #1   1. mar 2008 Frederik, hvis stillingen blev lige, så er det vel et tegn på at de er lige gode til agility. Så jeg synes du selv skal vælge med hjertet hvilken en af dem det skal være.

Men du skal tænke ud over agility - det skal jo også være en hund du bliver glad for, så jeg ville måske ikke lægge så meget vægt på hvad vi andre siger.

Held og lykke med at finde den rigtige hund.

• #2   1. mar 2008 det var ikke fordi jeg snart skulle have en ny hund eller noget. ville bare gerne vide det smiley

• #3   1. mar 2008 Det er ikke racen der afgør om den er god til agility, men det er primært føreren.

Så uanset hvilken race du vælger så er forudsætningerne for at få en god agilityhund ud af de to nævnte racer lige gode.

- og det ved jeg vel lidt om eftersom jeg har løbet agility med en border terrier i 8 år og indenda løb jeg med en gårdhund/foxterr. mix i 8 år og havde ganske gode placeringer med begge hunde..........

• #4   1. mar 2008 OK, jeg troede du spurgte fordi du skulle have en hund.

• #5   1. mar 2008 hehe det lyder det også lidt som! undskyld min fejl smiley
    Berit det lyder godt smiley

• #6   1. mar 2008 Så længe man ikke har prøvet at løbe med begge racer tror jeg det er svært at sige.

Det er meget op til føren og hvilken hund føren svinger bedst med. Man kan ikke generalisere på den måde.

Jeg svinger bedst med en terrier - derfor er den bedste agility hund for mig en border terrier.

• #7   1. mar 2008 Begge dele ville kunne fungere for mig - og jeg tror, at jeg vil kunne få lige meget ud af begge racer......

Og det er altså hundeføreren der er den afgørende i dette spil og ikke racen. folk er generelt helt forkert i deres opfattelse, når de tror at præstationerne i agility for små/mellemhunde er racebetingede - for det er de ikke!!!

Kommentér på:
dansk svenst gårdhund- border terrier

Annonce