{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.010 visninger | Oprettet:

slider negle helt ned {{forumTopicSubject}}

Xenta har lsidt sine negle helt ned på bagbenene... Hun ynker eller slikker (eller på anden måde hentyder til det genere), men de er snart slidt helt ind/op i poten.. Hvad kan jeg gøre?? forpoterne er helt i orden.. (hun har alrdig fået klippet negle- hun slider dem selv fint.. ja dog for emget bagpå..) kan jeg give hende børne-skridskirre strømper på bagpå, og se om det kan hjælpe lidt?? Vi har nemli sten og træguld, som hun "glider" på, måske det akn være fordi hun slåe alle kløerne i for at stå fast??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  slider negle helt ned
  • #1   1. mar 2008 Man kan også få 'hunde-sokker'...
    http://www.hike.dk/?id=12637


  • #2   1. mar 2008 hun YNKER, SLIKKER ELLER ANDEN MÅDE HENTYDER IKKE ti ldet gør ondt smiley

  • #3   1. mar 2008 ja dem må jeg købe.. hun er ligeglad med at have vest og "dækken" på, så mon ikk også hun vil være ligeglad med sokker smiley er bare så bange for hun får dem slidt til blods.. man kna se den der brun/sorte rod i midten af negle, så den er meget langt oppe..:-(

  • #4   1. mar 2008 jeg var lige inde i din profil og se hvor gammel din hund er og ser så at den er fra 2007. Dette negleproblem havde min gamle hund det sidste halve år han levede.
    Det er forhåbentlig ikke PGA stivhed i ryggen at så ung en hund slæber bagpoterne efter sig, så neglene slides på den måde. Det var nemlig det der var galt med "gamle" Bingo.
    Tænk lige over den mulighed !!!!!


  • #5   2. mar 2008 Aase, det vil vel kunne ses på hendes måde at "gå" på.. og der er ingen ting.. det simpelhthen forbi når hun leger med farmand og de løber og hun så skal stå fast så sidder hun jo kløerne i gulvet, som er fliser, og de cement fuger der er mellem er grove.. for der har ikk væert noget siden vi flytted herud i dec.. så nu har vi købt strømper, og nu suser hun glad rundt.. for hvis hun er stiv i ryggen så ville det kunne ses og mærkes på hende.. smiley og hele hendes stamtræ er A i det hele smiley

  • #6   2. mar 2008 Min første berner havde det samme problem. Det var på grund af hans dårlige hofter at neglene forsvandt for hurtigt. Og han var ikke ret gammel da problemet startede.

    Han fik Canavit (mener jeg det hed) som tilskud og det fik neglene til at vokse stærkere og de blev kraftigere.

    Husk at asfalt, fliser osv. slider neglene meget. Så sørg for at gå ture på jord, marker og græs.


  • #7   3. mar 2008 Linda: jeg tvivler på det er hendes hofter og rg... hun bevæger sig helt normalt, og kan alt.. vi har jo fliser i det meste af huset, så cementen imellem dem slider godt.. tror det er derfor.. smiley vi går ikk tur som sådan, men er mark og skov.. smiley så nu har vi købt sokker til hende smiley

Kommentér på:
slider negle helt ned

Annonce