{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HJÆLP kan den bare ikke blive træt
  • #1   5. mar 2008 Den skal bruge hjernen så den også bliver psykisk træt. Prøv f.eks at sprede dens mad ud i haven så den selv skal bruge næsen til at søge den. Du kan også træne lidt "tricks" osv med den. Det plejer at trætte.

• #2   5. mar 2008 det er da vist ikke motion sådan en lille "sveske" mangler - men aktivering hvor den skal bruge dens hoved :-))

Prøv at give den den mad spredt ud på græsplanen i stedet for i dens skål - selvfølgelig skal den se at du smider det ud.
    Lav evt. nogle spor til den.
    gem nogen den skal finde - f.eks dens yndlings legetøj

• #3   5. mar 2008 Vanja. det har vi prøvet hjælper ikke har osse prøvet at springe med den det blev den heller ikke træt af...

• #4   5. mar 2008 mine hunde gider ikke engang at hænte en pind hvis man kaster pind med den så går den bare hen kigger lidt på den og går tilbage igen

• #5   5. mar 2008 nææ - men en pind bliver den heller ikke træt i hovedet af - det er bare endnu mere motion som stresser :-))

Og hvis den er sulten nok - så skal den jo nok søge efter maden på plænen

Du skal lave noget som den bliver træt i hovedet af og ikke kroppen !!

• #6   5. mar 2008 Hmm...Den skal self. være sulten inden du gør det, så den får lyst til at søge efter maden.
    Shanti er meget madglad...så hun kommer farende så snart hun ser at jeg har en knyttet hånd med ud på græsset *G*
    Du kan også træne andet...sit/dæk, lineføring osv.

• #7   5. mar 2008 Jeg vil ikke gøre noget, for på et tidspunkt så finden den ældre ud af at sætte den på plads,

• #8   5. mar 2008 At lege pind er absolut ikke mental træning, tværtimod kan det virkelig køre hunden op i højeste gear..
    Gør som Karin F foreslår lad den søge sin mad elller anvend div aktiveringsbolde eller lign. så den skal arbejde lidt for føden ;0)
    Jeg bruger ofte små 5 min kontaktøvelser med sit, dæk,
    high five, hvor er hånden, det får Dina til at slappe mere af end 3 timers gåtur ;0)

• #9   5. mar 2008 vi må bare igan med at træne den lille

• #10   5. mar 2008 Som alle de andre allerede har sagt, brug mindre tid på at gå ture, og mere tid på træning, så skal hun nok blive træt.

Jo mere du går med den, jo behov har den for at blive gået med.

Og jo, en lang gåtur er ikke så tosset, men du kan ligge lidt træning ind i gåturen, du kan lade hende arbejde for sin mad (evt faste hende en dag først så hun er mere interesseret i at søge efter sin mad)

Motion er godt, men mental aktivering er nødvendigt smiley

• #11   5. mar 2008 hvor gammel er hvalpen?

Kommentér på:
HJÆLP kan den bare ikke blive træt

Annonce