{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
677 visninger | Oprettet:

Hvorfor er der {{forumTopicSubject}}

bare nogen der ikke tager ansvar for deres dyr? Ikke så langt fra hvor jeg bor er der en hund med en meget grim adfærd. Jeg har set den bide en anden hund og jeg er vild bange for, at Apollo skal blive den næste.
De lader den bare gå frit og holder ikke øje med den. I dag blev det bare for meget for mig. Den stod der igen med bisserne helt fremme og så meget gal ud. Han kommer ud og begynder at kalde på den, fordi jeg står og råder den skal gå, men den kommer selvfølgelig ikke.
Jeg har sagt mange gange til ham, at den hund skal i snor og som sagt blev det bare for meget i dag. Jeg sagde til ham igen, at hans hund skal i snor, når den har den adfærd og at jeg synes det var på tide, at han begyndte at tage ansvar for sin hund. Så begynder han bare med alt det der pis om, at når den ikke har bidt min hund så skal jeg bare blande mig uden om osv. og jeg kunne da bare melde ham til politiet. Hvorfor skal man så langt ud at man skal gå den hårde vej. Hvis han bare gad at følge de regler der høre med til at have hund og tog ansvar for den, så var det ikke nødvendigt at gå den vej, men overvejer godt nok at gøre det. Synes det er synd for hunden at den har sådan en hjerne løs ejer.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor er der
Kommentér på:
Hvorfor er der

Annonce