Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækkeklipning 1.400 kr.
  • Opsætning af hylde og Pullop bar 900 kr.
  • Lapning af dæk hos mig 800 kr.
  • Spot på badeværelse 4.500 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 700 kr.
  • Beslag til hylder der flyttes 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Din hund
  • #1   7. mar 2008 Elsker allermest når den lille krølle på halen vrikker frem og tilbage smiley

• #2   7. mar 2008 Hans evige gode humør. Intet kan gøre ham ked eller trist

• #3   7. mar 2008 Ved ikke hvad det bedste er ved Lilly, men noget af det jeg holder meget af, er hendes krøllede hale der vipper fra side til side, og når hun så er rigtig glad vipper den så meget at hendes bagben og rumpe vipper med.

• #4   7. mar 2008 Kaizers bedtse træk er når han kommer hen tager "kæleørene" på og kigger på mig med sine brune øje, så er jeg smeltet

• #5   7. mar 2008 Jeg elsker Tyson allermest for den måde han kan kigge på mig og så putter han hovedet helt tæt ind til mig når jeg sidder i sofaen;o)

Jeg elsker Buffy for hendes super gode arbejdsvilje;o)

• #6   7. mar 2008 Hendes evigt glade sind

• #7   7. mar 2008 Tinna og Lilly: Det må virkelig se sjovt ud

• #8   7. mar 2008 Den måde han kigger på en, den måde han brummer på når han er træt, og så det at hans uvurderlige charme brænder sig fast ind på mig. Og det at han savler umådeligt, må absolut også være en faktor ;o)...

• #9   7. mar 2008 Natascha: Det gør det, for går hun fx på et smal sted og logre meget, så falder hun ned fordi hun ikke kan holde sine ben stille ;D

• #10   7. mar 2008 Jeg elsker når James (min "nye") cocker kommer hen og stikker snuden hen til mig med en lille blid brummen, får så vil han kysses på snyden

• #11   7. mar 2008 Det jeg elsker mest hos min hund er
    Dens sind
    Dens glæde over alee ting , det er en rigtig glad lille hund
    Den måde hendes lille stump hale kan stritte på når hun er ekstea glad
    Men mest elsker jeg den hele hund .. hendes ydre og sind . jo jeg elsker min hund rigtig meget.

• #12   7. mar 2008 Tinna og Lilly : da Kaizer var hvalp kunne han heller ikke holde rumpen stille (stadig lidt problemer med det når han er rigtig begejstret) det var så slemt at han ofte skvattede på gulvet

• #13   7. mar 2008 Med Maja er det vel at hun er så hengivende...
    Elsker at putte i armene...

Med Phoco må det være hans dum/glade humør altid, så lalleglad ,smuk og så uskyldig at se på , Han har bare en delig måde at være på, tror hans moto er " alle dyr / mennesker er så gode helt til det modsatte er skikkelig bevist..."

• #14   7. mar 2008 hved ikke hvad jeg elsker mest ved fuji det er for mig som at spøger hvad elsker du mest ved dit barn....
    elsker bare alt og hun betyder alt for mig og vil ofre alt for hende smiley

• #15   7. mar 2008 Tror nok, at det jeg elsker allermest ved Sakki er, at han elsker og respekterer alle mennesker :
    stille/højtråbende - tykke/ tynde - mænd/ kvinder - børn/gamle..... og så lige den måde, han viser det på ;O)

• #16   7. mar 2008 Jeg elsker den måde bamse hale får hele hans krop til at lorger når han er glad.. og hans ivre.. Den måde han, putter sig indtil mig om natten..
    og at han ikke prutter smiley

• #17   7. mar 2008 Marianne: Det er da et dejligt syn han har på tingene

• #18   7. mar 2008 Natascha: Nåehhh, de er så søde - og lidt dumme, når de gør det ;D

• #19   7. mar 2008 Tinna og Lilly: Ja det var/er lidt svært at lade være med at trække på smilebåndet

• #20   7. mar 2008 Det jeg elsker mest hos zico er hans kærlige sind, hans nuttede måde at opfører sig på når han vil overbevise mig om at han kun vejer 10 kg og gerne vil sidde på skødet i sofaen.. Elsker mindrer, hans evige aktive tunge :o)

• #21   7. mar 2008 Den elskende væsen inden for, en rigtig putte hund som elsker at sove længe og ligge i ske. *G*

• #22   7. mar 2008 Mark Blom: Det med at kligge i ske kender vi alt for godt herhjemme. Det er "desværre" mig det går ud over kaizer vil ligge under dynen, og James oven på hovedet af mig som en russerhue. Så kan man jo så diskutere hvem der hygger....

• #23   7. mar 2008 Hendes glade væsen - hun elsker alt og alle, og det er virkelig alt og alle.

Og så er der ikke noget mere herligt at kigge på end når hun får sine buller-flip smiley
    På trods af at hun er ret syg, så får hun stadig engang i mellem et flip, og det er bare så skønt at se!

• #24   7. mar 2008 elsker alt ved mine hunde.. de er mine prinsesser mit et og alt..

elsker dem over alt på jorden...

• #26   7. mar 2008 Jeg elsker når Tinka fatter bjælde og "der er aaaltid plads til Buller" ;D

• #27   7. mar 2008 ... at blive vækket kl. lort hver morgen af et levende vækkeur, der virker som om der er gået flere uger siden vi sidst har mødtes. Halen banker løs og tungen forsøger at få lov til at slikke på alt der stikker ud over dynen - og selvom der af og til lander 30 kilo ovenpå mig, eller jeg får en glad pote lige i øjet, så elsker jeg stadig vores hundemorgener:-)

-Og så elsker jeg også hendes maniske adfærd, ligeså meget som jeg hader den. Når hun ser en anden hund og står og tripper fra side til side, mens halen banker frem og tilbage, mens hun skiftevis kigger op på mig for at se om hun må "få lov til at hilse" - Det er så herligt med sådan en glad hund, men det er ligeledes irriterende når det tager overhånd:-)

• #28   7. mar 2008 Jeg elsker især det blik Desse kan sende mig når han lige er sprunget op og bare har smidt sig oven på selv om jeg måske har sagt nej. Jeg smelter hver eneste gang.

Jeg elsker No-Ma for hendes blidhed og utrolige iver når vi træner.

Jeg elskede Marquis's smukke profil når han bare kiggede ud i luften fuldstændig afslappet. Og hans dejlige brummen af velvære.

Shan for at han altid var så nem og bare trissede rundt nå rhan var med i byen.

Ja mine hunde har været meget forskellige. Så kan ikke sige hvem jeg elsker mest

• #29   7. mar 2008 Rie J : Vi elsker dem uden forbehold!

• #30   7. mar 2008 Lotte N : Selvfølgelig kan vi ikke sige vi elsker den ene højere end den anden, men de har alle deres små "særheder"

• #31   7. mar 2008 det hele selvfølgelig men.. nico's små særheder hehe de er ik altid sjove men det gør ham lidt speciel smiley

og shelly, elsker den måde hun kigger på en, som om "vi kan klare hele verden os to mor er det ik rigtigt" hehe det er svært at forklare hun har bare sådan et blik der siger vi kan klare det hele os to hehe det er så sødt

• #32   7. mar 2008 uuuuuhh... havde lige glemt "velvære-stønnet" - Når hun hygger sig og er lidt småtræt, lægger hun ørene tilbage og vrikker hen til os og stønner højlydt: "AAAAAARRRRR" smiley -bliver altid i så godt humør når hun gør det...

• #33   7. mar 2008
    Jeg elsker det hele ved chica!

• #34   7. mar 2008 Der er bare ikke noget bedre når man kommer ind i stuen og ser det hele ligner en slagmark, havde vist glemt at lukke døren ordentlig da det regnede, og det hele er bare smurt ind og de to bøller sidder bare og kigger på en som om det bestemt ikke er dem

• #35   7. mar 2008 Det er jo skønt når alle ens hunde kommer op i sengen om morgnen,Og man bliver kysset go'morgen det kan man da kalde en dejlig start på dagen.Har 4 dejlige hunde,De er allesammen rigtige kærlige både over for børn og voksne.

• #36   7. mar 2008 claus M

*S* Ja, det er en skøn måde at blive vækket på... MIn egen morgensure kæreste kan faktisk også af og til smile når han bliver vækket på den måde:-) - Og for mig betyder min morgenglade hund, at jeg er begyndt at stå op tidligt både hverdag og weekend, hvilket samtidig har hjulpet gevaldigt på mine tidligere søvnproblemer - de er da dejlige:-)

• #37   7. mar 2008 Rie J.
    Ja det er skønt.For så ved de jo at nu er det snart tid til at komme ud på deres morgen gå tur.Lige nu ligger der 3 stk.Hvide Schæfer og sover i min seng,Så må jeg jo sove i hundekurven i nat,

• #38   7. mar 2008 Claus: Ja der vil du sikkert sove fint Meeeen der er vel grænser for hvor meget du er parat til at ofre ;0)

• #39   7. mar 2008 Natascha
    Mine hunde må meget,Tager gerne en lur på sofaen, Da de jo ligger og sover så sødt,Så syntes at det er synd at sende dem i deres kurve for at sove.Det eneste tidspunkt de ikke må være i møblerne på er når de er våde,Så er de henvist til kurvene.

• #40   7. mar 2008 Claus: Okay, Jamen så længe jeres sofa er god at sove på så er det jo dejligt. Jeg foretrækker dog sengen frem for hundekurven (har en rygskade) og deres hundekurve er med bløde plyspuder og det hele

• #41   7. mar 2008 Her må Trøffel også godt sove i sengen, indtil kæresten kommer hjem fra byen af:-) - Meeeen har nu til sinde at flytte hende, hvis hun ligger på tværs i sengen, eller hvis hun snorker for meget:-) - Der er også grænser:-)

• #42   7. mar 2008 Rie J : Min kæreste og jeg har taget den beslutning at hundene ikke skal sove i sengen mere (savner det helt vildt) Jeg har jo været vandt til det i snart tre år, jeg flytter mig jo bare i søvne :0) Men efter jeg er blevet kørt over så er det nok bedst sådan

• #43   7. mar 2008 Natascha Reimann J

Nej, hvis man fysisk ikke kan tåle det - eller hvis man bare ikke har lyst skal de selvfølgelig ikke sove der...

Trøffel har også kun sovet i sengen få gange i hendes liv - Hun ved at når kæresten ikke er der, så må hun - ellers ikke!

• #44   7. mar 2008 Rie J: Jamen der er bare ikke noget bedre end at nulre de store bløde ører, og stikke de kolde fødder ind under maven. Det er utroligt så forvent man bliver...

Kommentér på:
Din hund

Annonce