{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
421 visninger | Oprettet:

glade hyggelige oplevelser {{forumTopicSubject}}

Lad os lige tage en GLAD tråd - til en forandring

Jeg har ikke noget at brokke mig over - så i stedet så vil jeg fortælle jer at vi idag har været ved stranden med Laika og de to bernere - det blæste heelt vildt, og hundene elskede det.. vi andre frøs temmelig meget, men havde stranden for os selv *GG*

Nu er bernerne så taget hjem, og Laika er kollapset for vildt - hun er bare så skøn når hun sover...

Kom så er det Jeres tur - fortæl mig om en glad oplevelse i har haft i denne weekend

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  glade hyggelige oplevelser
  • #1   9. mar 2008 Bare det at være 2½ time i søndermarken med Luna og se hende fræse rundt har været rart...vi skal i morgen igen. jeg bruger mine fridage på sådan nogle turer og det gør mig glad indvendigt... når jeg kan gøre de ting for min hund der gør hende glad....

• #2   9. mar 2008 Ikke denne weekend, men de senste mange lørdage har Lotus og jeg været i svømmehallen sammen med en masse andre labber... Det er en nydelse at se sådanne en flok på 7-10 labber hygge sig i vandet på en gang:-)). Der er et stort overtal af tæver og vi har ingen problemer overhovedet med dem sammen-)) DET er lykken...

• #4   9. mar 2008 Reiki har været med på besøg hos Nina og Kaoz -det var i hvert fald en glad oplevelse:o)

Og sikke rolig Reiki var i bilen på vej hjem hehe

• #5   9. mar 2008 Brian og Pablo - fniiis det må have set sjovt ud med den r..tur ;-D cool at i kunne komme tæt på en hejre

Pernille F - det er også dejligt at man virkelig kan mærke deres salighed fordi det drejer sig om dem.. God til Luna med lidt sniffertræning *G*

Mette H - eii lyder vildt hyggeligt, hvor svømmer i henne?

Ny stormester i muffins- og kanelsneglebagning - uh krydser alt hvad jeg kan for dig... har en datter på 9 som drømmer om det samme smiley

• #7   9. mar 2008 Michelle W - skønt at det kan tappe dem total med al den leg, lyder rigtig hyggeligt

• #8   9. mar 2008 ok... jeg ringede i fredags, til min søster om eftermiddagen og spurgte om Kanto og Goliat ikke havde lyst til at lege.... joda sagde min søster med det samme, så vi aftalte tid at mødes...

Da vi kom derned, var hundene så glade, jeg havde kun taget Diego og Chrissie med, det har alle godt, altså at blive skilt lidt ad.. smiler

Diego og Chrissie brugte faktisk en del tid med at lege, som de gjorde før vi fik de 2 "små" ... he he... så min søster og jeg havde en hyggelig tur og nogle gode grine stunder... især når Kantos lægger op til leg og Diego kommer efter ham... ggggg.... det ser altså så sjovt ud.... de to er bare bedste venner.....

• #9   9. mar 2008 Janni L.

Vi svømmer i en hestesvømmehal i Hillerød, hvor der er plads til alle hundene........Så har vi hallen for os selv i 2 timer og vi laver varm cacao og har hjemmebag eller købebag med og så hygger vi og sladrer......*GGGG*
    Og hjælper hinanden med at vaske hunde og feje bagefter:-)) Drønhyggeligt:-))

• #10   9. mar 2008 Mine hvalpe er søde - ligger og stirre på dem dagen lang, mens de sover og spiser og siger iiiiiv. Det er min glade oplevelse i denne weekend smiley

• #11   9. mar 2008 **DIMACE** ... årh hvor fedt - god til dem med en masse leg.. og kan se at du har en anden glad tråd kørende - det er sgu skønt

Mette H - hvor ville jeg ønske at Hillerød lå i vestjylland *GG* det lyder så hyggeligt, Laika er jo også lidt labber så vi kunne vel snyde os med (hvis jeg fik hende barberet *G*)

• #12   9. mar 2008 Tinna & Lilly - ja jeg ville også være fortabt smiley det må være fantastisk at overvære..

• #13   9. mar 2008 pernille F - bliver lige nødt til at spørge.. hvor ligger Søndermarken?

• #14   9. mar 2008 Janni:

Ja da.....Hvis hun kan med en masse andre tæver, så er hun velkommen.....*GGGGGGGG*

• #15   9. mar 2008 Janni L >> jaaaa, det er så fedt at være glad.... smiler rigtig meget...

orv, en anden hyggelig oplevelse... vi har været til føs'dag i dag... og vi var da en del.... ungerne hyggede sig og vi voksne gil i gang med at synge, akompagneret (staves) af min mand og svoger på keyboards.... he he... det er så dejligt at synge og rigtig sjovt når det er falsk..ggggg

• #16   9. mar 2008 Det lyder til at I alle har haft en hyggelig weekend *s*

Jeg er netop hjemkommet fra Holland. Min yngste hund er far far til et kuld hvalpe dernede, som nu er 7 uger gamle. Og dem var jeg da bare nødt til at køre ned og se! Gud, hvor var de skønne og perfekte! Hvor havde jeg dog bare lyst til at tage én med hjem, men jeg har vist så rigeligt.... Det skal lige vente et års tid endnu inden vi forøger familien.

Til dem er har lyst kan der ses billeder af hvalpene på vores hjemmeside http://www.bernese.dk under "Hvalpe med Lipton"

• #18   9. mar 2008 uuhh de er skønne de bernersennen hvalpe... smiler... vi har lige fået ny nabo, de har en "lille" bernersennen hvalp.... smiler... den er meget modig på afstand..gggg.. så gør den af vores hunde der er bag hegnet.... smiler.... men den er rigtig sød...

• #19   9. mar 2008 Man kan da godt se i mit indlæg at jeg har kørt bil i mange timer idag *s* Stave- og slåfejl er vist på udsalg!

• #20   9. mar 2008 Mette H - jeg ved faktisk ik hvor god hun er med tæver - er i en meget drengepræget hundeomgangskreds *G* men til træning leger hun tit med en hvid schæfertæve og det går glimrende - til påske får vi besøg af en veninde og hendes mand, de kommer med deres 2 dober en kast han og en tæve, sååå det bliver spændende

• #21   9. mar 2008 **DIMACE** *GG* hver fugl synger med sit næb..

• #22   9. mar 2008 Har desværre ikke nogle glade oplevelser med tayson denne weekend, har været syg hele ugen og har ikke kunne gå 2 meter uden at ende i et hosteanfald, så han har måtte klare sig med meget mindre end han plejer og jeg har sååå dårlig samvittighed smiley

• #23   9. mar 2008 Bernerpigen Linda. - ååårh bernere er bare så smukke.. du kunne da bare have taget en med hjem til Laika og mig ;-D

• #24   9. mar 2008 A Woman And Her Rottweiler....A Beautiful Thing! . - Nååårh god bedring til dig.. er sikker på at I har nusset og hygget alligevel smiley

• #25   9. mar 2008 Tjaaa.... Bernere kan være meget modige som hvalpe når de er under beskyttelse. Men det er alle hvalpe vist, er de ikk'? De 4 pølser jeg sov sammen med i Holland var i hvert fald fremme i skoene men samtidig nogle rigtig hygge-basser.

• #26   9. mar 2008 Jeg forelskede mig totalt i den ene hanhvalp Gijs, men det var ikke muligt at tage ham med hjem, desværre. Alle hvalpene var solgt (det går heldigvis stærkt). Og jeg er ikke sikker på at min bedre halvdel synes at vi skal have flere bamser lige nu *s*

I morgen får vi besøg fra Sverige. En lækker svensk tæve komme forbi og skal parres de kommende dage, så Zolo sidder allerede ved havedøren (jeg har allerede fortalt ham den dejlige nyhed *g*) Jeg må vist hellere komme i seng, så jeg kan være frisk til i morgen, jeg er ikke en ørn til svensk!

• #27   9. mar 2008 Dorte - nååå et barsels besøg *GG* lyder rigtig dejligt smiley

• #28   9. mar 2008 Taaak *s*

• #29   9. mar 2008 Dorte - gad nok vide om man kan få kløe i æggestokkene når man får hvalpekriller - har lige forelsket mig i 4 bernerbabyer og hold da op jeg er klar til at hente..

• #30   9. mar 2008 Dorte - vil ik vide mere om den kløe *GG*
    Nej de er jo født som kæmper - men flotte det er de

• #31   9. mar 2008 Tak for besøget Dorte... nå, så du fik kløe? Uhh, kan jeg godt forstå. Han er bare sådan en lækkermås... jeg er klar til at hente en ny igen, så snart hvalpeduften er gået af ham her *GGG* Han er SÅ dejlig. I går da i var gået ville jeg lige træne lidt med Sirius. Stå, dæk, sit osv. Og så sidder lille "copycat" bare der på gulvet, med sit nysgerrige og undrende udtryk i øjnene og prøver at regne ud, hvordan man udløser en godbid og lidt opmærksomhed. Prøver først ihærdigt ved at sætte sig ind foran mig hele tiden og søge kontakt (han har jo kun lært kontaktøvelsen) ... men det tog ham ikke lang tid at regne den ud, og begynde at kopiere SIrius .. hold KÆFT hvor var det bare SØDT.

• #32   9. mar 2008 Jeg var til retrieverudstilling i Næstved i går, med Mette.. Det var hyggeligt, og fik brugt for mange penge *GG*

Og nu her, skal vi på gåtur i mosen med næsten hele det faste slæng..

Det trænger Luna også til.. Ingen svømning i går og begge omgange waterwalk var aflyst, så der har ikke været så meget motion i denne uge *S*

• #33   9. mar 2008 Var i hundeskov og mødte to store dejlige golden retrievere, som Trøffel kunne lege med... Det lyder jo ikke så specielt, men det er yderst sjældent at vi møder hunde, der kan holde Trøffel ud... De store hunde plejer gerne bare at stå og kigge dumt på Trøffel, mens hun fiser rundt for at få gang i en leg, og de små hunde er normalt bange for Trøffel, fordi hun er så voldsom! Trøffel er godheden selv og vil SÅ gerne lege med alle hunde, så det er altid træls at skulle hive hende med, når hun nu så gerne vil...

Men i går fes hun lykkeligt frem og tilbage mellem træerne med de to andre hunde, indtil hun ikke kunne holde til mere:-)

Kommentér på:
glade hyggelige oplevelser

Annonce