{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
555 visninger | Oprettet:

Tab og vind med samme sind {{forumTopicSubject}}

Jag var på min første udstilling med Cocio i går... Hun var i babyklasse sammen med 11 andre baby piger... Jeg er super glad for Cocio fik et rødt bånd en 1 præmie.. i klassen er 2 små baby piger på 11 uger og udstilleren havde fået lov at udstille dem af formanden... De 2 babyer og en noget ældre lhasa skulle dyste om det lyserøde bånd.. det blev den ene af babyerne der fik det... flot klaret af så ung en hund.... Men så var idyllen oz slut... Damen med den noger ældre lhasa baby klagede over at vinderen kun var 11 uger og reglerne sagde åbenbart at de ska være 12 uger.... så det lyserøde båne blev taget den vindende og den anden 11 ugers baby fik tager deres bedømmelser..... og BROK DAMEN fik det lyserøde bånd..... og jeg var bare lykkelig for cocios 1 præmie....... men som første ganga udstiller kan sådan noget ballade få en til at holde sig væk..... dertil ska siges havde jag været dommer havde jag valgt samme baby... det var den der gik flottes og opførte sig bare så flot..... Så tab og vind med samme sind

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tab og vind med samme sind
Kommentér på:
Tab og vind med samme sind

Annonce