366 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Tæppetisseri.... Tæppetisseri....

Min egen hund Shorty, bliver passet dagligt hos mine forældre mens jeg er på job. De har selv en FT spaniel på 1 1/2 år (Diana) og de to hunde nyder hinandens selskab.
Shorty er næsten renlig men der kommer dog en smutter engang imellem, Diana har været renlig i over et år... indtil nu!! Diana er begyndt at lave stort indenfor og vi kan ikke finde ud af hvorfor..Shorty har været på besøg deroppe mindst 2-3 gange om ugen i snart 4 mdr. men Diana´s "Tæppetisseri" begyndte først for 14 dage siden så vi tror ikke det er afmærkning af territorium (selvom vi selvfølgelig ikke kan være sikre). Vi har også overvejet om det måske er fordi Shorty har haft uheld indenfor, men da han jo næsten er fuldstændig renlig kan vi heller ikke forstå dette. Hvis der er nogen der har et bud på hvad Diana´s trang til at besørge indenfor kan skyldes vil jeg meget gerne høre det. :o)

Knus Sabina

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Fugening af bordplade 1.100 kr.
  • Besværlig lås 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tæppetisseri....
Kommentér på:
Tæppetisseri....

Annonce