Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Cykel lås 400 kr.
  • plæneklipperservice Klippo Comet SE 1.000 kr.
  • Havemand til at flytte jord 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Opfedningskur???
  • #1   13. mar 2008 I deres tørfoder får Baloo og Bolette hvidt brød med leverposteg. Det er jeg næsten lige begyndt med, og jeg kan se det hjælper på dem. Men motion i form at træning eller svømning er også med til at hælde masse og fylde på hunden. Der er altid nogen der er langsommere i udvikling af andre. Sådan er det med Baloo og Bolette, hvorimod Bianca har haft fylde og masse helt fra starten af.

Håber det lykkes dig at få noget sul på kroppen af ham.

• #2   13. mar 2008 Han får Olivers, han fejler intet, har haft han ved dyrlægen.
    De får nogle gange rester og fiskeolie hver dag, men han tager ikke på overhovedet.

• #3   13. mar 2008 Vi har prøvet roaly cain også men 30 % fedt. det virkede heller ikke. Så vi gik tilbage til olivers da vi får det meget billigere.

• #4   13. mar 2008 De får alt det mad de kan spise begge to, vi har altid mad til at stå, både i køkken og soveværelset, så de aldrig skal gå langt for at spise.
    Han fik foder med 30% fedt i 3 mdr og han tog ikke 1 gram på. og det er stor forskel på at give 550 pr 15 kg, fremfor 270 smiley
    Han er ikke kræsen, får de rester bliver det rørt i deres mad, og de spiser uanset om der er rester eller ej. Det er absolut ikke fordi han er kræsen han er tynd. Og de spiser begge ok. men Beni er absolut heller ikke overvægtig.
    Men det kan da ikke passe at bare fordi man træner meget skal ens hund ligne en som har anoraksi eller bliver sultet.?

• #5   13. mar 2008 hej Tue og Signe. Jeg har selv haft en ruhår. Jeg har også prøvet at fodre med Olivers.... Det fungerede bare ikke her i huset. Den ruhårede tabte sig og border colliens pels blev så mat, så mat. Gå tilbage til Royla Canin og giv det lidt tid. Efter at vi prøvede Olivers, gik der 2-3 måneder, inden alt var normalt igen

• #6   13. mar 2008 hvis du træner så meget, som det lyder til, skal du bruge et højenergifoder.

• #7   13. mar 2008 Efter vi startede på olivers har vores hunde fået en rigtig flot blank pels, så tror ikke der er noget galt med fodret. tror bare ikke han kan spise nok, efter hvad han yder.
    Han mangler ikke energi og er den mest aktive til konkurencer. Men kan man ikke give dem noget med meget kalorier? altså hvis nu jeg ville tage på ville jeg bare spise en masse silk udover min alminde mad og så ville jeg jo rimelige hurtigt tage på.
    Han skal vil bare have mere ind, end at han forbrander. Men pt får han ca 500g om dagen, det er hvad han ca kan rumme. Og der findes ikke foder med over 30% fedt, ikke hvad jeg har kunne finde frem til i hvert fald.

Kommentér på:
Opfedningskur???

Annonce